مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از 20 تا 26 آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 25 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام رحیم جعفری اظهار کرد: با توجه به نیاز دانش آموزان و دانشجویان به کتب درسی و کمک درسی در آستانه سال جدید تحصیلی، با رایزنی های صورت گرفته امسال نیز در آبان ماه نمایشگاه کتاب در کرمانشاه برپا می‌شود.

وی افزود: این تاریخ فرصت مناسبی برای علاقمندان کتاب و بویژه دانش آموزان و دانشجویان است که در همان ماه‌های آغازین سال تحصیلی کتب مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

وی با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه از 20 تا 26 آبان ماه امسال، گفت: محل برگزاری نمایشگاه مانند هرساله محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه (پارک شاهد) خواهد بود.

جعفری با اشاره به استقبال گسترده کرمانشاهیان از نمایشگاه کتاب، گفت: خوشبختانه در دوره‌های مختلف برگزاری این نمایشگاه شاهد استقبال خوب از برگزاری آن بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به فروش 2.5 میلیارد تومانی کتاب در نمایشگاه کتاب سال گذشته اشاره کرد و افزود: استقبال سال گذشته مردم کرمانشاه از نمایشگاه کتاب بسیار خوب بود، بطوری که ساعات نمایشگاه در روزهای پایانی تمدید می‌شد.

وی افزود: در نمایشگاه سال گذشته 700 میلیون تومان بُن کتاب به فروش رفت که نشان از استقبال و فروش خوب کتاب در این نمایشگاه دارد.

جعفری ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه کتاب این دوره نیز با استقبال خوب مردم کرمانشاه همراه باشد.

وی با بیان اینکه مطابق هر ساله تخفیف خرید کتاب در نمایشگاه 30 درصد خواهد بود، گفت: هنوز میزان بُن اعطایی به استان و نیز تعداد ناشران شرکت کننده و کتاب‌های نمایشگاه مشخص نیست.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار