قابلیت جستجوی پلاک خودروی امداد فنی دارای مجوز استان فارس فعال گردید و از طریق نرم افزار کاربردی 141 و جایگاه اینترنتی www.141.ir در دسترس کلیه کاربران می باشد.
کد خبر: ۵۰۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 03 October 2017
سیدجعفرسجادفر  با ذکر مطلب فوق گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده مابین ادارات ایمنی و ترافیک و مرکز مدیریت راههای فارس اطلاعات مربوط به کلیه ناوگان امداد خودروی امداد فنی دارای مجوز استان در سامانه 141 کشوری ثبت گردیده و از مهر ماه سال جاری، کاربران جاده ای قادرند با شماره پلاک، خودروی امداد فنی را استعلام و اخذ یا عدم اخذ مجوز  استعلام ناوگان دارای مجوز امداد خودرو در سایت www.141.ir و نرم افزار کاربردی 141 فراهم گردید.

معاون فنی و اجرایی راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس تصریح کرد: از این پس هم استانی های عزیز قادرند از طریق سایت مرکز مدیریت راه های کشور به آدرس www.141.ir یا نرم افزار کاربردی 141 با استفاده از قابلیت "استعلام پلاک خودروهای امداد" خودروهای امداد دارای مجوز یا فاقد مجوز را شناسایی نمایند.

وی افزود: کاربران درصورت استفاده از این سامانه ها جهت استعلام ناوگان امداد خودرو می توانند اطلاعاتی از قبیل: وضعیت مجوز، نوع خودرو، نام و نام خانوادگی امدادرسان و نام شرکت امدادرسان را دریافت نمایند.

شایان ذکر است در شش ماهه نخست سال جاری مجموعاً 150 هزار و 271 مورد، تماس کاربران جاده ای با سامانه 141 استان فارس برقرار گردیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19% افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار