مدیرکل اقتصاد و دارایی فارس گفت: با تنظیم نقشه راه مالی خارجی، این استان نیازمند ۱۸ میلیارد دلار سرمایه خارجی است که طی ۶ ماه اول سال جاری ۸۵۰ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری صادر شد.
کد خبر: ۵۰۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 03 October 2017
مدیرکل اقتصاد و دارایی فارس ادامه داد: بسته های تشویقی برای جلب سرمایه گذاران خارجی مد نظر قرار گرفته است.

دائی یادآور شد: رفع مشکلات سرمایه گذاران را مد نظر قرار داده ایم.

وی افزود: اقدامات مناسبی در مرکز خدمات سرمایه گذاری فارس انجام شده که طی آن ۱۵ نماینده تام الاختیار در این مرکز مستقر شدند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی فارس تصریح کرد: ۱۶۱ فرصت سرمایه گذاری شناسایی شد که ۲۱ درصد سهم صنعت و معدن، ۲۵ درصد گردشگری و... است که ۵۰ فرصت مطالعات امکان سنجی انجام شده است.

دائی ادامه داد: تنظیم نقشه راه مالی خارجی استان مد نظر بوده است ۱۸ میلیارد دلار تامین مالی مورد نیاز شناسایی شده است که ۱۸ درصد سهم بهداشت و درمان، ۱۴ درصد صنعت و معدن و.. بوده که حدودا ۱۵ میلیارد دلار با اولویت به سازمان سرمایه گذاری خارجی ارسال شده است.

وی افزود: طی ۶ ماه اول بسته حمایتی و تشویقی تنظیم شده است و پروژه های نیمه تمام شناسایی شد که ۲۵۰ پروژه در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

وی ادامه داد: در جذب سرمایه گذار و ارائه مجوز طی ۶ ماه اول ۸۵۰ میلیون دلار بوده که بیش از ۸ برابر افزایش داشته است و برای سال جاری پیش بینی ۲.۵ میلیارد دلار جذب سرمایه گذاری را مد نظر قرار داده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار