استاندار فارس گفت: حرکت در مسیر اشتغالزایی و رفع مشکلات مردم در تامین معیشت از اولویت های کاری دولت دوازدهم است.
کد خبر: ۵۰۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 06 October 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:اسماعیل تبادار روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت افزود: دولت دوازدهم با بهره گیری از ظرفیت های هر یک از مناطق کشور، ایجاد اقدام های اثرگذار برای تقویت نشاط و امید در جامعه را در دستور کار قرار داده است. 
وی اظهار کرد: با توجه به تنگناهای مالی فراروی دولت و از سوی دیگر مشکلات گسترده به یادگار مانده از دوران گذشته، نمی توان انتظار معجزه برای حل مشکلات را داشت. 
استاندار فارس گفت: با این وجود، اعتقاد راسخ داریم که می توان با ارائه راهکارهای مناسب اقدام های اثرگذاری را در استان فارس انجام داد و بسیاری از مشکلات مردم را از فراروی آنها برداشت. 
وی در عین حال تاکید کرد: بیان مشکلات به تنهایی راه علاج و رفع آنها نیست و بلکه باید با ارائه راهکارهای مناسب و همراهی و همدلی با دولت در راستای برطرف کردن آنها گام برداشت. 
تبادار خطاب به مردم شهرستان مرودشت و دیگر مناطق استان فارس گفت: به عنوان خادم کوچک مردم و نماینده عالی دولت در سطح استان فارس، عزم جدی خود را برای رفع مسائل و مشکلات شما اعلام می کنم و امیدوارم در دوره مسئولیت خود بتوانم گوشه ای از مشکلات را حل کنم. 
استاندار فارس با بیان این که این استان از مشکلات ناشی از نبود زیرساخت های مناسب حمل و نقل رنج می برد، گفت: این وضعیت سبب شده است که بیشترین تلفات جاده ای در این استان روی دهد اما در نقطه مقابل، دولت دوازدهم با اختصاص افزون بر 2 هزار میلیارد تومان در بهبود وضعیت حمل و نقل فارس عزم جدی دارد. 
در این جلسه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نماینده مردم شهرستان در مجلس و مسئولان شهرستان مرودشت به بیان مسائل و مشکلات این شهرستان پرداختند. 
شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز واقع است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار