سانحه رانندگی در پل رضوان شیراز سه کشته بر جا گذاشت.
کد خبر: ۵۰۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 08 October 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:این حادثه ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد یکشنبه رخ داد و پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳ و ۵ به همراه گروه امداد و نجات با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، خود را به سه راه دارالرحمه  و پل رضوان رساندند.

نامجو وصالی معاون عملیات سازمان آتش نشانی که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده بود، در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامشخصی که از سوی کارشناسان راهور در دست بررسی است به شدت با گاردریل حاشیه خیابان برخورد کرده و متوقف شده بود. 

وی در ادامه گفت: براثر این حادثه هر سه نفر سرنشین خودروی سواری در داخل اتاقک درهم پیچیده این وسایل نقلیه محبوس شده بود.

معاون عملیات آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق خودرو سواری را قطع کرده و از نشتی بنزین وسیله نقلیه جلوگیری به عمل آوردند.

وصالی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به وسیله تجهیزات هیدرولیکی عملیات امداد رسانی به افراد محبوس شده را آغاز کردند و با تلاش فراوان هر سه نفر سرنشین را از اتاقک متلاشی شده خودروها خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با تایید کادر پزشکی اورژانس مشخص شد هر سه نفر براثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده اند.

آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل، خودرو سواری را به وسیله جرثقیل به حاشیه امن جاده انتقل دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح جاده پاکسازی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار