فرمانده انتظامی فارس گفت: در 6 ماه نخست امسال، 774 نفر در حوادث رانندگی این استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 95 که شمار قربانیان 703 نفر بود، بیانگر هشت درصد افزایش است.
کد خبر: ۵۰۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵ 08 October 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، یکشنبه در سومین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در همایش فرهنگ یاران ترافیک، همیاران پلیس و راهوران محله در شیراز افزود: استان فارس مهد تمدن و فرهنگ است و در شان مردم این دیار نیست که رتبه اول تصادفات جاده ای کشور را داشته باشد.
وی، به نصب دوربین های نظارتی در شهرها و محورهای مواصلاتی استان فارس اشاره کرد و گفت: باید با افزایش تجهیزات الکترونیکی، برای کاهش میزان تصادفات رانندگی در این استان تلاش کنیم.
این مقام انتظامی اظهار داشت: 30 نهاد و سازمان در موضوع ترافیک تاثیر گذار هستند اما نتیجه بخش بودن فعالیت های این مجموعه، مستلزم همپوشانی و هماهنگی لازم در همه زمینه هاست.
گودرزی، فرهنگ سازی در حوزه راهنمایی و رانندگی را ضروری دانست و گفت: این مهم باید از طریق نهادهای تاثیر گذاری همچون خانواده، مدرسه و صدا و سیما پیگیری و با جدیت دنبال شود.
در این آیین از شماری از کارکنان پلیس راهور، پلیس راه، فرهنگ یاران ترافیک، همیاران پلیس و راهوران محله، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
از چهاردهم تا بیستم مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار