رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز با تاکید بر اینکه حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) به قطب گردشگری مذهبی شیراز تبدیل خواهد شد، گفت: ارتباط با توریست ها مستمر است.
کد خبر: ۵۰۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 10 October 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام علی صفری، رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز با اشاره به اینکه در یک و نیم سال گذشته امتیازی که از توریست ها گرفته شده، حرم مطهر علی بن حمزه (ع)، را هم تراز حافظیه و تخت جمشید قرار داده است، گفت: آنان چیزی از اسلام در ذهنشان نیست به جز داعش، ما سعی داریم ذهنیتی که دارند را از بین ببریم و ارتباط با توریست ها مستمر است.
 
وی افزود: طرح توسعه این حرم شامل هشت هزار و 500 متر مربع زیربناست که تاکنون مسجد امام رضا (ع) با مساحت 900 متر مربع و دارالقرآن حضرت خدیجه (س) با مساحت یک هزار و 400 متر مربع در سال 94 به بهره برداری رسید.
 
حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه کتابخانه حرم از سال 89 شروع به فعالیت کرده است و بالغ بر 10 هزار جلد کتاب در آن وجود دارد، اظهار داشت: حوزه علمیه در مساحت  6 هزار و 500 مترمربع در حال ساخت است که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سه طبقه احداث می شود.
 
وی با اشاره به ایجاد پل شیشه ای در مقابل حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) به مساحت حدود 6 هزار مترمربع، افزود: احداث این پل تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و در بحث عمرانی و ساخت و ساز حرم مطهر انتظار داریم که استانداری کمک کند.
 
حجت الاسلام صفری با تاکید بر اینکه این حرم به قطب گردشگری مذهبی شیراز تبدیل خواهد شد، اظهار داشت: به زودی طرح عمرانی و آینه کاری شاهزاده قاسم (ع) زرقان و امامزاده ابراهیم (ع) داریون اجرا می شود که تا یک ماه آینده عملیات عمرانی آغاز خواهد شد که برای هر کدام 2 میلیارد ريال از محل نذورات مردمی و کمک های خیرین هست، اعتبار در نظر گرفته شده است که سعی می شود امسال به اتمام برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار