فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در طی 2 سال گذشته از 322 هزار پرونده منجر به طلاق، 17 هزار پرونده درکلانتری‌ها و پاسگاه‌های فارس منجر با مصاله و سازش خاتمه یافت.
کد خبر: ۵۰۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸ 10 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:احمدعلی گودرزی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان فارس و امام جمعه شیراز در سخنانی اظهار داشت: با به هلاکت رسیدن اشرار مسلح در فارس، امروز هیچگونه گره امنیتی در استان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی، 230 میلیارد تومان کالای قاچاق  توسط نیروی انتظامی فارس کشف و در ماه جاری نیز 10 میلیارد تومان وسائل آرایشی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط گردیده است.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: بیش از 80 درصد جرائم نسبت به مدت مشابه 2 سال گذشته در فارس کاهش یافته  و دراین راستا نیروی انتظامی فارس در کشف جرائم رتبه برتر کشور را بدست آورده است.

گودرزی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سوپاپ اطمینان نظام اسلامی است، افزود: در طی یک سال گذشته 114 هزار تذکر ارشادی، پلمپ 4 هزار و 310 واحد صنفی  و 72 فقره باغ‌های متخلف، بازسازی 314 نمازخانه و راه‌اندازی سامانه ناظر ازجمله فعالیت‌های نیروی انتظامی فارس بوده است.

وی بیان داشت: اعزام راهیان نور در دو نوبت در سال، نصب 314 مورد یادمان شهدا در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، راه‌اندازی دارالقرآن در منازل سازمانی و نیز آمادگی دفاع از حریم ولایت و آل‌الله از دیگر فعالیت‌های این نهاد مردمی در سال جاری بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار