استاندار فارس بر توسعه صادرات تاکید کرد و گفت: محصولات صادراتی باید از کیفیت بالا برخوردار بوده و در صادرات، منافع ملی نیز باید مد نظر قرار گیرد و صادرکنندگان ما به عنوان سفیران اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به شمار می روند.
کد خبر: ۵۰۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 10 October 2017
مهندس اسماعيل تبادار در ديدار اعضا هيات رئيسه اتاق بازرگاني شيراز اظهار داشت: در پرتو تلاش جدي اتاق بازرگاني و همكاري دستگاههاي اجرايي رونق اقتصادي رخ داده و مسير توسعه استان هموارتر خواهد شد.
استاندار فارس افزود: بخش خصوصي به واسطه فعاليت مستقيم در حوزه توليد اهميت موضوع را بيشتر درك كرده و زماني كه اهتمام ويژه براي حمايت از رونق اقتصادي، توليد و اشتغال در دستگاههاي اجرايي وجود داشته باشد اميدواري و پشتكار در بخش خصوصي نيز متجلي خواهد شد.
مهندس تبادار گفت: اعضاي اتاق بازرگاني مشاوران اميني براي مديريت ارشد استان خواهند بود و از ديدگاه مشورتي آنان در راستاي توسعه استان استفاده مي كنم.
وي گفت: با توجه به محدوديت هاي اعتباري و تنگناهاي موجود براي رونق اقتصادي، رفاه عمومي و اشتغال پايدار، همكاري و تعامل با بخش خصوصي يك ضرورت جدي است.
استاندار فارس افزود: دستگاههاي اجرايي بايد با يك هم افزايي از سرمايه گذاري و بخش خصوصي حمايت نمايند و از تصميم گيري هاي جزيره اي اجتناب نمايند.
نماينده عالي دولت در استان گفت: از همه ظرفيت هاي موجود طبيعي، تاريخي و گردشگري استان در راستاي توسعه و رونق اقتصادي بايد بهره گرفت.
در اين ديدار، اعضا هيات رئيسه اتاق بازرگاني شيراز گزارشي از فعاليتهاي اتاق ارايه كردند.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار