بدن مأمور نیروی انتظامی فارس که در هنگام اعزام به مأموریت جان به جان آفرین تسلیم کرد، اهداء شد. بدن مأمور نیروی انتظامی فارس که در هنگام اعزام به مأموریت جان به جان آفرین تسلیم کرد، اهداء شد.
کد خبر: ۵۰۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 11 October 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: ساعت ۱۳ هفدهم مهر ماه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره واژگونی خودرو در جاده لارستان – جهرم، مأموران برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: مأموران در محل مشاهده می‌کنند که یک دستگاه خودرو زانتیا به رانندگی ستواندوم روح اله میرزایی از کارکنان قرارگاه صالحین فرماندهی انتظامی استان فارس به گارد ریل کنار جاده برخورد کرده است که مصدوم به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل می‌شود.

سردار احمد علی گودرزی افزود: بر اثر شدت جراحات وارده ستواندوم روح الله میرزایی دیروز در بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه ستواندوم میرزایی برای انجام مأموریتی به جنوب استان اعزام شده بود، گفت: خانواده مرحوم میرزایی صبح امروز با حضور در بیمارستان پیمانیه موافقت و رضایت خود را برای اهدای اعضای بدن این مأمور نیروی انتظامی استان اعلام کردند.

سردار گودرزی افزود: مرحوم ستواندوم روح الله میرزایی در چند عملیات دیگر مورد اصابت گلوله اشرار مسلح قرار گرفته و به درجه جانبازی نیز نائل شده بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار