سرپرست شهرداری شیراز گفت: عملیات عمرانی چپگرد دلگشا که روند آن به دلیل مشکل تملک کند شده بود؛ پیش از پایان مهر ماه شتاب می گیرد و طی دو ماه آینده تکمیل میشود.
کد خبر: ۵۰۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 12 October 2017
تابناک فارس به نقل از خبر جنوب:دکتر محمدحسن اسدی در بازدید از پروژه عمرانی چپگرد دلگشا افزود: به دلیل وجود مجموعه گردشگری سعدی و باغ دلگشا در این منطقه از شهر شیراز، امکان ساخت تقاطع چند سطحی وجود نداشت از این رو ساخت چپگرد دلگشا در دستور کار قرار گرفت. وی با تاکید بر اهمیت تسهیل در تردد شهروندان و گردشگران اظهارداشت: اگرچه با ساخت تقاطع سعدی- دلگشا، گره ترافیکی مسیر دلگشا بازگشایی شده و تسهیلات لازم براي دسترسی سریع ایجاد شده اما ساخت چپگرد دلگشا میتواند نقش موثری در روان سازی هرچه بیشتر ترافیک و تسهیل عبور و مرور خودروها ایفا کند چون حجم اصلی ترافیک این محور به صورت زیرگذر و ترافیک عبوری فرعیها با ایجاد رمپ در همسطح پیشبینی شده است.
سرپرست شهرداری شیراز با بیان این که عملیات عمرانی ساخت اين چپگرد با سرعت مناسبی پیش رفته است، گفت: تا کنون بیش از 80 درصد تملک املاک مورد مسیر پروژه انجام شده و اهتمام شهرداری بر این است که با تملک موارد باقیمانده، عملیات عمرانی پروژه که برای مدتی کند شده بود، با سرعت بیشتری از سر گرفته شود که در این صورت طی دو ماه آینده شاهد تکمیل و بهره برداری آن خواهیم بود.
دکتر اسدی اضافه کرد: ساخت چپ گرد دلگشا در نهایت با اتصال محور شمالی- جنوبی شهر به محور شرقی- غربی بولوار هفت تنان، منجر به تکمیل رینگ درون شهری و تردد آسان و بدون توقف شهروندان و گردشگران خواهد شد که تأثیر آن در ایام پر ترافیک شهر همچون عید نوروز کاملاً مشهود خواهد بود.
پروژه چپگرد تقاطع هفت تن - دلگشا یکی از مهم ترین پروژههای شهرداری شیراز است که 517 متر طول، 8 متر عرض و 24 شمع دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار