فرماندار شهرستان اقلید گفت: طرح های درحال اجرا مانند آزادراه شیراز – اصفهان و راه آهن یزد – اقلید – یاسوج نویدبخش توسعه و رونق این شهرستان در سال های آینده است.
کد خبر: ۵۰۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶ 14 October 2017
تابناک فارس به نقل از ایرناصالح مشتاقی لارا اشاره به بازدید روز جمعه وزیر راه و شهرسازی از طرح آزادراه در حال ساخت شیراز – اصفهان افزود: تکمیل زیرساخت ها در حوزه راه سازی زمینه ساز توسعه شهرستان اقلید و دیگر مناطق شمالی استان فارس خواهد بود. 
وزیر راه و شهرسازی روز جمعه در حالی که از سوی استاندار فارس همراهی می شد از آزادراه در حال ساخت شیراز - اصفهان بازدید کرد؛ آزادراهی که مسافت بین این دو کلانشهر را 141 کیلومتر کاهش می دهد. 
فرماندار اقلید با بیان این که تقویت صنایع نیمه فعال از اولویت های کاری این فرمانداری است، گفت: در این راستا، دستگاه های اجرایی در شهرستان اقلید با همفکری و هم افزایی در حال گره گشایی از مشکلات فراروی بخش صنعت هستند. 
مشتاقی لار که در حاشیه انتخابات اعضای شورای اسلامی شهرستان اقلید سخن می گفت، همچنین اظهار کرد: با توجه به این که شمار زیادی از اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان را جوانان با مدارج تحصیلی عالی تشکیل می دهند، امید به توسعه شهرستان دوچندان شده است. 
وی گفت: اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به بهره گیری از دیدگاه ها، مشورت‌ها و دیدگاه‌های مختلف در اداره امور کشور است. 
فرماندار اقلید بیان کرد: امروز یکی از تاکیدات مسئولان کشور، رفع مشکل اشتغال جوانان است و شورای اسلامی شهرستان باید این امر را سرلوحه و در اولویت کار خود قرار دهد. 
در این جلسه، نورالله عباس نژاد با رای نمایندگان شوراهای شهرها و بخش های اقلید به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان اقلید انتخاب شد.
در این انتخابات که با حضور نمایندگان شوراهای بخش مرکزی و شهرهای سده، دژکرد و حسن آباد در محل سالن اجتماعات فرمانداری اقلید تشکیل شد، محسن رضایی به عنوان نائب رئیس، سید داوود حسینی به عنوان منشی، محسن مددی به عنوان سخنگو، جابر رویین تن به عنوان نماینده شورای شهرستان اقلید در شورای اسلامی استان فارس و همچنین محسن رضایی و نورالله عباس نژاد به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات انتخاب شدند . 
شهرستان اقلید در 267 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار