مدیرکل گمرک فارس از واردات ۴۰ میلیون دلار کالا به استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 15 October 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:خداداد رحیمی مدیرکل گمرک استان فارس گفت: در ۶ ماه گذشته ۹ هزار و ۵۵۷ تن کالا به ارزش ۴۰ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۸۰۱ دلار از طریق گمرکات استان فارس وارد کشور شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن ۸ درصد و از لحاظ ارزش دلاری ۱۰ درصد کاهش داشته است.

وی درباره تعداد مسافران ورودی از طریق مرز هوایی استان فارس نیز گفت: در ۶ گذشته در مجموع ۱۷۷ هزار و ۹۷۸ نفر از طریق مرز هوایی این استان به کشور وارد شده‌اند که ۱۵۰ هزار و ۴۴۷ نفر از آن‌ها ایرانی و ۲۷ هزار و ۵۳۱ نفر گردشگر خارجی بوده‌اند که از این تعداد مسافران ورودی ایرانی ۲ درصد و ورودی خارجی ۱۴ درصد کاهش داشته است.

رحیمی بیان کرد: در این مدت تعداد ۱۷۱ هزار و ۹۸ مسافر نیز از طریق مرز هوایی استان فارس از کشور خارج شده‌اند که ۱۴۶ هزار و ۹۵۵ نفر از آن‌ها ایرانی و ۲۴ هزار و ۱۴۳ نفر مسافر خارجی بوده‌اند که از این تعداد مسافران خروجی ایرانی بدون تغییر و خروجی خارجی ۱۹ درصد کاهش داشته است.

گفتنی است در ۶ ماه نخست امسال ۱۰۸ هزار و ۹۹۰ تن کالا به ارزش ۱۰۴ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۷۰۴ دلار از طریق گمرکات استان فارس به خارج از کشور صادر شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار