نصب تابلوهای اعلام مسیرها، معرفی بزرگراه ها و معابر شهری یکی از وظایفی است که برعهده شهرداری مناطق22گانه شهر تهران است؛ اما مساله ای که در این میان وجود دارد؛ اشتباه تایپی و در برخی موارد نیز غلط املایی در برخی از این تابلوها نه تنها مردم را دچار سردرگمی می کند؛ بلکه مورد اعتراض شهروندان نیز واقع شده است.
کد خبر: ۵۰۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 15 October 2017
به گزارش تابناک : معرفی نام محله ها، معابر، خیابان ها و بزرگراه های شهر تهران یکی از  بدیهی ترین نیازهایی است که شهروندان از شهرداری تهران دارند.

نگارش درست نام محله ها روی تابلوها یکی از درخواست هایی است که شهروندان تهرانی از مجموعه مدیریت شهری خود دارند اما بعضا دیده شده که نام محله، خیابان و یا بزرگراهی به اشتباه روی تابلوها درج شده است که این مساله باعث دلخوری مردم از شهرداری مناطق شده است.

اشتباه تایپی و غلط املایی در برخی از تابلوهای معرفی معابر

بعضا این اشتباه در انتشار نام ها به انگلیسی روی می داد. مانند اتفاقی که در تابلو معرفی میدان شهران واقع در منطقه 5 روی داده است که شهروندان با ارسال عکس های خود از تابلوهای معرفی خواستار تصحیح تایپ انگلیسی نام این محله از مسئولان شهری شده اند.

به نظر می رسد که مدیران شهری در مناطق هیچ نظارتی بر این تابلوها نداشته و پیمانکاران نیز بدون هیچ دقت نظری این تابلوها را در معابر شهری نصب می کنند.






منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار