عضو شورای شهر شیراز با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران و اظهارات اخیر ترامپ علیه ایران، گفت: هم‌دلی دولت محترم و ملت بزرگ، در کنار نیروهای مقتدر مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸ 15 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:سیروس پاک‌فطرت عصر امروز در صحن شورای شهر شیراز بابیان اینکه آقای ترامپ، با سخنان بی‌شرمانه، سخیف و بی‌منطق خود یک‌بار دیگر چهره‌ی واقعی آمریکا را به دنیا نشان داد، اظهار داشت: رئیس‌جمهور آمریکا عمق دشمنی‌های مخفی و آشکار خود را به‌عنوان شیطان بزرگ به‌خوبی نمایان ساخت تا جائیکه دوستان و متحدان آمریکا و حتی بسیاری از شهروندان آمریکایی نیز به مخالفت با سیاست‌های اشتباه او واکنش نشان داده  و به مخالفت پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: ایالات‌متحده آمریکا کشوری است که حدود ۲۴۰ سال از تاریخ حیاتش می‌گذرد و ۹۳% از این عمر خود یعنی ۲۲۲ سال آن را در جنگ و تجاوز به کشورهای مختلف سپری نموده است، اختلاف سیاست‌های ایران و آمریکا در بسیاری از مسائل منطقه و جهانی امری آشکار و غیرقابل‌انکار است.

این عضو شورای شهر شیراز افزود: دولت آمریکا از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکنون با اشتباهات پی‌درپی خود این اختلاف‌ها را به‌سوی خصومت ورزی آشکار با ملت ایران کشانده‌اند.

پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: علی‌رغم این دشمنی‌ها که تهدید و تحریم، دو مشخصه‌ی آن بوده است به حمد... مردم ایران به مسیر استقلال‌خواهی و عدالت‌طلبی خود ادامه داده است و امروز نیز با اتکای به حمایت‌های مردمی و توانمندی‌های درونی خود تحت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و در راستای اندیشه‌های امام خمینی (ره) و با اتحاد و هم‌دلی دولت محترم و ملت بزرگ، در کنار نیروهای مقتدر مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است در اوج قدرت و اقتدار خود قرار دارد.

 وی تأکید کرد: سردم داران جدید آمریکا به‌ویژه، رئیس‌جمهور آن ترامپ درس‌های چهار دهه‌ی گذشته را فراموش نکنند و از یاد نبرند که دولت‌های قبل از آنان هم با تکرار گزافه‌گویی‌های مشابه، خود را برابر یکپارچگی ملت بزرگ ایران قراردادند و ناگزیر شدند باشرم ساری از صحبت‌های خود عدول کنند.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا باید بداند که بنا به فرموده‌ی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر روحانی  دشمنان هرگز نمی‌توانند بین مردم (ملت ایران)  و حکومت فاصله بیندازند، گفت: آن‌ها هرگز قادر نیستند  بین مردم ایران و رهبری معظم انقلاب فاصله بیندازند؛ امروز ملت بزرگ ایران همه یکپارچه، هم دل و هم‌صدا به‌دوراز هرگونه جناح‌بندی‌های سیاسی، پاسدار انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران هستند و به این وحدت و یکدلی در برابر دشمنان افتخار می‌کنند و انشاء ا... با تلاش، کوشش، ابتکار و خلاقیت و پای بندی به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به پیشرفت و سازندگی علمی، فرهنگی و نظامی ادامه می‌دهند و هرگونه نقشه‌ی شوم دشمن قسم‌خورده‌ی خود را نقش بر آب خواهند کرد.

 وی تأکید کرد: ضمن محکومیت سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، خواستار عذرخواهی ایشان از ملت شریف ایران هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار