مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان فارس در سفر به شهرستان اقلید با بیان این که فضای درمانگاه کنونی این سازمان بیمه گر در این شهرستان پاسخگوی نیاز مردم نیست، نوید داد که درمانگاه مستقل تامین اجتماعی در این شهر ساخته شود.
کد خبر: ۵۰۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 16 October 2017

تابناک فارس به نقل از ایرنا:دکتر اکبر امیری افزود: بیش از 34 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان اقلید زندگی می کنند که خدمت رسانی به ایشان در بخش درمان به دو شکل درمان مستقیم که با مراجعه به مراکز ملکی و درمان غیرمستقیم که با مراجعه بیمار به مراکز غیر دولتی و پزشکان طرف قرار داد این سازمان صورت می پذیرد . 
وی ادامه داد: در بخش ملکی درشهرستان اقلید، یک درمانگاه عمومی فعال است که با بخش اداری و شعبه در یک ساختمان هستند و فضای مناسبی جهت خدمات رسانی به مردم وجود ندارد . 
مدیرکل درمان تامین اجتماعی فارس با تاکید بر میزان آمار بیمه شده گان تامین اجتماعی در این شهرستان افزود : حجم بالای مراجعه کنندگان جهت درمان با فضای ساختمان فعلی همخوانی ندارد و برای استفاده اداری و درمانی مناسب نیست و لازم است که مردم از یک درمانگاه مستقل و مطلوب بهره مند شوند. 
امیری با بیان اینکه مردم نباید برای دریافت خدمات احساس نگرانی کنند گفت : خدمات سلامت از جمله خدمات اصلی و اولویت دار جامعه است و در همین راستا در نشست کارشناسی که با فرماندار و شورای اسلامی شهر اقلید داشتیم مصوبه ای برای ایجاد ساختمان مستقل و مناسب تهیه شد و در آینده نزدیک اقدامات لازم جهت ایجاد آن صورت می گیرد. 
وی ابراز امیدواری کرد: اگر خیرین در تامین زمین برای ساخت درمانگاه اقدام کنند، روند ساخت، تجهیز و انتقال درمانگاه در بازه زمانی کوتاه تری انجام خواهد شد. 
شهرستان اقلید در 267 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار