در نشست هم اندیشی جانبازان قطع عضو و برخی از مسئولان استان فارس و بنیاد شهید کشور وضعیت بیش از ۷۵۰ جانباز قطع عضو بررسی شد.
کد خبر: ۵۰۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰ 16 October 2017
تابناک فارس به نقل از صداوسیما: غریبی مسئول انجمن جانبازان قطع عضو فارس در این نشست گفت: مهمترین مشکل جانبازان قطع عضو بهداشت و تامین دارو و عصا و ویلچر است.
وی افزود: بسیار از جانبازان برای کوچکترین وسیله درمانی باید ماه‌ها در تهران پیگیر باشند.
کریمی مدیر کل حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: با هماهنگی های انجام شده با بیمه دی، درخواست  دارو‌های خاص جانبازان از طریق سامانه اینترنتی ثبت می شود تا جانبازانی که دسترسی برای آن‌ها مشکل است  ،در کوتاه ترین زمان  دارو را درِ  منزل تحویل بگیرند.
وی با بیان اینکه این طرح تا ده روز آینده عملیاتی می شود، افزود: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از مشکلات جانبازان برطرف می شود.
رضایی نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: نگاه مجلس به جانبازان نگاه ویژ‌ه ای است و برای رفاه آنها با هماهنگی مجلس و دولت تسهیلات ویژ‌ه ای پیش بینی شده است.
پژوهش ، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس هم از تشکیل کارگروه برای حل مشکل جانبازان خبرداد و گفت: تاکنون دو جلسه با حضور استاندار فارس ، مسئولان بنیاد شهید و نماینده جانبازان تشکیل شده که دستوراتی برای تامین مسکن و رفع مشکلات بهداشتی آن‌ها صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار