امام جمعه بوانات گفت: هدایای مردم بوانات جهت پذیرایی از زایرین اربعین در غالب یک کاروان به وزن نزدیک به ۲ تن از بوانات عازم کربلای معلی شد.
کد خبر: ۵۱۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 24 October 2017
تابناک فارس به نقل از حرف رسا:با پیگیری های صورت گرفته توسط حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات یک موکب در نزدیکی ستون 1300 در مسیر نجف - کربلا بنام شهرستان بوانات جهت پذیرایی از زایرین اربعین حسینی برقرار شده است.

حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه بوانات ضمن اعلام این خبر گفت: پس از ثبت و راه اندازی موکب بنام شهرستان بوانات که با حضور در کشور عراق این موکب تحویل ما شد به مردم اعلام کردیم که هدایا و نذورات خود برای پذیرایی از زایرین اربعین به دفتر امام جمعه تحویل دهند که مورد استقبال خوب مردم واقع شد.

وی افزود: مردم مقادیر خوبی از کشمش و گردو و دمنوشهای گیاهی خود را به دفتر تحویل دادند که با کمک جمعی از اهالی و خیرین و اعضای ستاد این هدایا را بسته بندی کردیم و مقادیری هم پتو و دیگر ملزومات بود که در غالب یک کاروان نزدیک به 2 تن با وانت عازم کربلای معلی شد تا از زایرین محترم سیدالشهدا(ع) پذیرایی شود.

امام جمعه بوانات در ادامه ضمن تشکر از همراهی مردم خیر شهرستان بوانات در راه اندازی موکب و حمایت از این موکب از عموم مردم خواست تا نذورات و هدایای خود را جهت پذیرایی از زایرین کربلای معلی به دفتر امام جمعه تحویل دهند تا به کشور عراق ارسال شود.

حجت الاسلام زارع در ادامه گفت: از سال قبل درخواست خود را جهت استقرار یک موکب در مسیر پیاده روی عظیم اربعین حسینی اعلام داشتیم که امسال با پیگیری ها به این مهم رسیدیم و خدا را شکر که مردم بوانات هم می توانند به زایرین اربعین حسینی بیش از پیش خدمت کنند.امید که مورد قبول حضرت حق واقع شود.



بسته بندی کشمش و گردو جهت پذیرایی از زایرین اربعین در موکب شهرستان بوانات




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار