مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه امروز ارتش بیست میلیونی امام حسین (ع) را در اربعین شاهد هستیم، گفت: راهپیمایی اربعین حسینی، بزرگترین راه پیمایی صلح آمیز جهان است.
کد خبر: ۵۱۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱ 27 October 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام حسین امیدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس امروز (5 آبان) در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی «مدهامتان» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: این مسابقات منشا اثر بوده و هست و همچنین مشتاقین خاص خودش را دارد.
 
وی با یادآوری این مطلب که امید است به توفیق عمل به قرآن نائل شویم، افزود: هر کس که برای خداوند متعال گام بردارد خداوند به وی عزت می دهد، این اتفاق را در زندگی امام حسین (ع) مشخص است که خداوند به ایشان عظمت داد.
 
امیدی با اشاره به اینکه کسانی به زعم خودشان به قرآن عمل می کردند و اهل بیت (ع) را کشتند و مورد ظلم و تعدی واقع کردند، اضافه کرد: درست است که در ظاهر پیروز جنگ شدند اما اکنون آنان کجایند، این ملعونان خار و زبون 2 عالم هستند.
 
وی افزود: یزید در زباله دان دفن کرده اند و حتی در زمان حکومت بنی عباس استخوان های اینان را بیرون کشیدند و آتش زدند و خاکستر آن را به باد دادند، یزید به فکر خودش پیروز شد اما حضرت سجاد (ع) و حضرت زنیب (س) با خطبه های آتشین خود همه توطئه های یزید را نقش بر آب کردند.
 
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه امروز ارتش بیست میلیونی امام حسین (ع) را در اربعین شاهد هستیم، اضافه کرد: راهپیمایی اربعین حسینی، بزرگترین راه پیمایی صلح آمیز جهان است.
 
خاطر نشان می شود، مرحله استانی مسابقات قرآن «مدهامتان» امروز (5 آبان) با حضور 165 نفر شرکت کنندگان برگزار شد، منتخبین این دوره از مسابقات در دوره نهایی مسابقات قرآن «مدهامتان»، آذرماه ماه جاری در مشهد مقدس اعزام می شوند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار