استاندار فارس گفت: جذب سرمایه گذار با انعطاف مدیران استان فارس ممکن می شود و این انعطاف به معنی انجام کارهای غیر قانونی نیست.
کد خبر: ۵۱۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 04 November 2017
اسماعیل تبادار عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان فارس افزود: نگرانی در خصوص اوراق مشارکت وجود دارد اما به هرحال پیمانکاران را باید مدنظر قرار داد.

وی ادامه داد: در بحث آمایش سرزمین باید دقت شود زیرا حال و آینده استان را رقم خواهیم زد و هرگونه بی دقتی باعث مشکل می شود.

استاندار فارس یادآور شد: مدیران حال و آینده را در سند آمایش مد نظر قرار دهند زیرا سرنوشت استان در پهنه پیرامونی دیده می شود.

تبادار افزود: بهره گرفتن از استانهای هم جوار دلیل کوتاهی دستگاه های اجرایی نیست بلکه به گونه ای هم فکری است که باید از تجارب استفاده کرد اما آنچه بیان شده در استان دیگر همدلی وجود دارد.

وی تصریح کرد: نگاه جدی من این است که اعضای شورای برنامه ریزی و دستگاه های استان به موضوع جذب سرمایه گذار نگاه ویژه داشته باشند که وجود این روند ایجاد همدلی می شود.

استاندار فارس یادآور شد: هرکس به سهم خودش باید نگاه جدی به سرمایه گذاری داشته باشد و اگر چنین نشود به طور هم توسعه موفق نمی شود.

تبادار تاکید کرد: مصوب شدن طرح ها پی گیری می خواهد و در این راستا من حاضر به برگزاری جلسات مختلف در خصوص رفع مشکلات سرمایه گذاری هستم.

وی ادامه داد: در بحث سرمایه گذاری گردشگری باید نگاه ویژه داشته باشیم و داشتن انعطاف و ارائه راهکار بهترین مسیر برای جذب سرمایه گذار است.

استاندار فارس افزود: کارها باید طبق قانون انجام شود اما مدیران برای جذب سرمایه گذار و توسعه فارس انعطاف داشته باشند.

تبادار تاکید کرد: طبق گزارش های رسیده ۷۰ درصد نگرانی مردم استان در بحث اشتغال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار