شهردار جدید شیراز گفت: استفاده از توانایی و استعداد جوانان متخصص به عنوان یک اولویت در شهرداری شیراز مطرح می شود.
کد خبر: ۵۲۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 08 November 2017
حیدر اسکندرپور عصر سه شنبه در مراسم معارفه شهردار جدید شیراز با اشاره به اینکه داشتن شهری شاداب و پر امید از برنامه های اصلی من در شهرداری شیراز است، تاکید کرد: برای رسیدن به این مهم از تمامی ظرفیت ها استفاده می کنم به خصوص در شهرداری شیراز استفاده از جوانان متخصص در اولویت قرار دارد.

وی یادآور شد: شهری برای تمامی مردم شیراز بدون هیچگونه تفاوت از برنامه های من است که به شورای شهر ارائه کرده ام و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

شهردار جدید شیراز افزود: شهر شیراز دارای ظرفیت های مختلفی است که برای توسعه و رسیدن به موفقیت باید تمامی برنامه ها با توجه به ظرفیت های این شهر انجام شود.

اسکندرپور تصریح کرد: شهرداری چابک، تکریم مردم، شفافیت و دست پاکی به عنوان اولویت های شهرداری شیراز خواهد بود و اینکه شهر باید فضایی برای مردم باشد.

وی تاکید کرد: استفاده از متخصصین، پیشکسوتان و علما مد نظر قرار دارد زیرا برای رسیدن به موفقیت و داشتن شهری سالم و توانمند نیازمند کمک همگان هستیم.

اسکندرپور ادامه داد: همدلی و اتحاد رمز رسیدن به موفقیت است که در این مسیر به طور حتم از راهنمایی و مشاوره همگان استفاده خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار