شهردار شیراز گفت: رودخانه خشک این شهر را باید از تهدید به یک فرصت عمومی تبدیل کنیم.
کد خبر: ۵۲۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 11 November 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حیدر اسکندرپور، عصر شنبه در جریان بازدید از شهرداری منطقه هفت شیراز افزود: لایروبی سالانه این رودخانه هزینه زیادی به شهرداری تحمیل می کند و ساخت و سازها در حریم رودخانه هم یه یک معضل و تهدید شهری تبدیل شده است.
وی ادامه داد: می توان با فضاسازی های مناسب و تبدیل حاشیه رودخانه به فضای سبز، آن را به یک ثروت عمومی تبدیل کرد که علاوه بر ایجاد مکانی برای تامین نشاط و رفاه شهروندان، با ادامه کمربند سبز حاشیه ای، زمینه مناسبی برای توسعه گردشگری فراهم شود. 
شهردار شیراز افزود: با بررسی هایی که بر نحوه عملکرد سال های اخیر شهرداری انجام داده ام، رویکرد ما برای افق شیراز، رویکردی فرهنگی- اجتماعی است و فصل جدید خدمت رسانی شهرداری نیز با همین دیدگاه از کم برخوردارترین مناطق شهر آغاز خواهد شد. 
اسکندرپور در جریان این بازدید ضمن گفت و گو با مراجعان شهرداری منطقه هفت و بررسی روند پرونده های صدور پروانه اظهار داشت: تسهیل و تسریع در امور شهروندان مهمترین رسالت ما در مجموعه شهرداری است.
وی، بر انجام کارهای عمده و اساسی در شیراز تاکید و بیان کرد: نگاه خدمت رسانی در مجموعه شهرداری باید توام با آینده نگری و در مقابل نگاه مردم هم به شهر باید کلان تر باشد و فقط منافع کوتاه مدت دیده نشود و تنها در این صورت است که شاهد توسعه، پیشرفت و عمران شهر خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار