تیم فجر شهید سپاسی شیراز در یک دیدار سخت و سرنوشت‌ساز برابر اکسین‌البرز صف‌آرایی می‌کند.
کد خبر: ۵۲۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 13 November 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: در حالی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور فردا سه‌شنبه 23 آبان وارد هفته سیزدهم می‌شود که تیم فجر شهید سپاسی شیراز این هفته مهمان تیم اکسین البرز است.

فجری‌ها اگرچه در بازی‌های خانگی تاکنون حرفی برای گفتن نداشتند اما در دیدار هفته دوازدهم در یک بازی دیدنی موفق به شکست تیم مدعی ملوان بندر انزلی شدند.

اما فجری‌ها این هفته بازی سختی را برابر اکسین البرز پیش‌رو دارند؛ کرجی‌ها که عملکرد خوبی در لیگ دسته اول داشته‌اند تا کنون نتایج خوب به‌دست آورده و خود را به‌عنوان یک مدعی معرفی کرده‌اند.

شاگردان لطیفی هفته گذشته برابر تیم صبا به برتری یک بر صفر دست یافتند و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا بخشیدند.

 زردپوشان شیرازی تاکنون در تقابل با رقبا 10 بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده‌اند در حالی که به همین میزان نیز گل دریافت کرده‌اند که این نشان از تعادل و هم‌سطح بودن خطوط هجومی و تدافعی این تیم است.

در مقابل تیم اکسین البرز تا کنون در مصاف با حریفان 12 گل به ثمر رسانده و 9 گل نیز دریافت کرده است. این تیم از 12 دیدار گذشته خود 5 پیروزی، 4 تساوی و 3 شکست دارد و با 19 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

شاگردان کلانتری نیز تا به اینجای کار 5 پیروزی، 3 تساوی و 4 شکست را در کارنامه خود ثبت کرده و با 18 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

امتیاز نزدیک این دو تیم در کیفیت و جذابیت بازی تاثیر بسیاری دارد چرا که تیم‌ها مترصد برتری و کسب 3 امتیازی هستند که می‌تواند جایگاه آنها را در جدول ارتقا بخشیده و ضمن ادامه روند رو به رشد خود به جمع مدعیان نیز نزدیک‌تر کند.

هر دو تیم در صورت کسب 3 امتیاز این بازی و در صورت ناکامی سایر رقبا می‌توانند تا رده چهارم جدول خود را بالا بکشند.

دیدار فجر سپاسی شیراز و اکسین البرز ساعت 14 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار