فرمانده انتظامي استان گفت: با تلاش مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر، 551 كيلو و 200 گرم ترياك در فارس كشف شد.
کد خبر: ۵۲۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 13 November 2017
تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار احمد علي گودرزي بيان كرد: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای با عناصر اصلي قاچاق مواد مخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام كارهاي اطلاعاتي منسجم موفق شدند یکی از شبکه های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی كنند.
وي ادامه داد: در اين خصوص ماموران به محور قلات - شيراز اعزام و ضمن برپايي ايست و بازرسي، يك دستگاه پژو 405 حامل بار و دو دستگاه سمند و پژو 405 ( اسكورت و راه پاكن محموله) متعلق به قاچاقچيان را شناسايي و متوقف كردند.
فرمانده انتظامي استان اظهار كرد: در بازرسي از خودرو پژو ، 291 كيلو و 200گرم ترياك كشف و در اين خصوص سه نفر قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند.
سردار گودرزي با اشاره به انجام عملياتي ديگر توسط مأموران در فيروزآباد، خاطر نشان كرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و گشت زني در محور فيروزآباد - شيراز به يك دستگاه پژو 405 مظنون و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز آن را متوقف كردند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ماموران موفق شدند در بازرسي از آن خودرو، 260 كيلوگرم ترياك كشف و راننده خودرو را دستگير كنند، تصريح كرد: يك دستگاه پژو پارس با دو سرنشين كه اسكورت محموله بود نيز توقيف شد.
سردار گودرزي تأكيد كرد: مبارزه بي امان با قاچاقچيان و پديده شوم مواد مخدر، همواره به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي استان فارس قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار