در اندر احوالات این روزهای بازار شهرستان سپیدان و خرید و فروش مایحتاج مردم، آنچه در کنار سایرگرانی ها چشم نوازی می کند، گرانی تخم مرغ است که با افزایش قیمت بی رویه مردم را کلافه کرده است.
کد خبر: ۵۲۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 14 November 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون: شهرستان سپیدان باتوجه به داشتن مراکز تولید تخم مرغ ؛ قیمت این ماده غذایی متاسفانه درشهرستان درچند روز اخیر افزایش چشمگیری داشته است واین در حالی است که در شهرستان باتوجه به زیرساختهایی در خصوص پرورش مرغ و نزدیک بودن به مرکز استان این روزها شاهد افزایش بیش از حد قیمت  تخم مرغ در بازار است .

سپیدان یکی از شهرستانهای موفق استان فارس در عرصه ی محصولات کشاورزی و تولیدات دامی در کشور است که هر ساله مقدار قابل توجهی از محصولات توسط این استان روانه ی بارار داخلی و شهرهای دیگر می شود اما این روزها شاهد بی ثباتی در باراز کالاهای اساسی  از جمله گوشت و برنج و مرغ هستیم که موجب نارضایتی شهروندان سپیدانی شده است.

بسیاری از مردم شهرستان سپیدان با افزایش قیمت تخم مرغ با کاهش توانایی مالی تأمین این منبع غذایی روبرو شده اند
نبود ثبات در قیمت، گرانفروشی و نظارت نداشتن برخی دستگاه‌های مربوطه در توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم همواره موجب آزردن همشهریانی شده است که می خواهند خریدی در کالاهای اساسی داشته باشند .
شاید سردشدن هوایکی از دلایل این امرباشد اما این دلیلی بر کمبود وگرانی تخم مرغ نمی تواند باشد،  افزایش قیمت تخم مرغ و کمیاب بودن آن در بازار های شهرستان صدای شهروندان سپیدانی رادرآورده است.

گرانی و افزایش بی‌رویه قیمت  تخم مرغ درهفته‌های اخیرازمسائلی است که حساسیت مردمی را به دنبال داشته و زمینه نگرانی مردم را فراهم آورده است، به‌طوری که در اکثر محافل مردمی قیمت  تخم مرغ در بازار یکی از مسائلی است که مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

بسیاری از مردم شهرستان سپیدان با افزایش قیمت تخم مرغ با کاهش توانایی مالی تأمین این منبع غذایی روبرو شده اند و از افزایش دیگر اجناس و اقلام در پایان سال ونزدیکی  به آغاز سال جدید نیز نگران شده اند. 

نوسانات قیمت تخم مرغ درروزهای اخیرعلاوه بر نارضایتی تولید کنندگان وفروشندگان، گلایه شهروندان را هم برانگیخته است.دراندراحوالات این روزهای بازارشهرستان سپیدان و خرید و فروش مایحتاج مردم، آنچه در کنار سایرگرانی ها چشم نوازی می کند، گرانی مرغ و تخم مرغ است که با افزایش قیمت مردم را کلافه کرده است.

  گران شدن اصلی ترین مواد غذایی مایحتاج مردم در هفته های اخیر، مشکلی است که در روز های اخیر گریبانگیر جامعه شده است.

دراین میان  مشاهده می شود که تنها گرانی نسیت که مردم با ان دست به گریبانند همچنین مردم با گران فروشی وافزایش قیمت ها از یک مغازه به مغازه دیگری نیز روبه رو هستند.

حال باید دید در چند روز آینده این بازار باز هم سیر صعودی خود همچنان ادامه میدهد وتاخت وتازگرانی تاکی ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار