فرهاد هاشم پور فعال فرهنگی شهرستان فیروزآباد در یادداشتی به مشکل نبود پزشک متخصص در شهرستان فیروزآباد پرداخته است
کد خبر: ۵۲۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 14 November 2017
تابناک فارس به نقل از فیروز نا:خدا بیامرز دوراهی میمند نچز  جان واریده دانشیرده    بیلمدم نیجه اولده یکدفه توکده "جمله آشنایی که بارها و بارها شنیده ایم نشان از کمبود و کاستی بزرگی در شهر فیروزاباد می دهد.

 

متاسفانه عدم حضور و ویزیت بیماران  شهرستان فیروزاباد و قیروکارزین و فراشبند توسط پزشکان متخصص از معضلات قابل تامل این شهرستان فیروزآباد است.

 

اصلا مایل نیستم از کمبود ها بنویسم و دوست دارم از موفقیتها و پیشرفتها بنویسم اما واقعیتی انکار ناپذیر است در شهری که بیش از 80 هزار جمعیت که بیش از نصف آن را مادران و خانمها تشکیل می دهند عدم وجود دو متخصص  بانوان درد آور است.

 

خداوند به خانم دکتر ظرافت خیر عنایت کند که مانده است تا بدون دکتر بانوان نباشیم، عزیزان امروزه بحث سلامت حتی در روستاها و عشایر از اولویت ها است، چرا باید برای مداوای برخی بیماری ها  به جهرم و شیراز مراجعه کنیم، مگر خروجی جلسات مکرر که با صرف صبحانه و  کیک و چای همراه است نباید به نفع مردم منتج گردد.

 

براستی چرا در بهداشت و سلامت مردم اینقدر عقب افتاده ایم؟ چرا به جای تقویت سردخانه و تجهیزات آمبولانسی به فکر تجهیز زیربناهای و بستر مناسب برای آوردن پزشکان مجرب نیستیم و یا دیر اقدام می کنیم؟مگر فاصله ما تا مرکز استان چقدر است؟
آیا نمی توان پزشکان متخصص بیشتری را به شهر اورد؟

خدا به دانشگاه آزاد هم خیر عنایت کند که با تربیت پرستاران حداقل کار مثبتی انجام می دهد.

 

اقای نماینده محترم شهرستان، مدیر محترم بیمارستان ، مدیران محترم مراکز بهداشت، شورای محترم شهر و دانشگاه علوم پزشکی لطفا یک ساعت به عنوان یک شهروند کم سواد، در شهر بگردید و تابلوهای پزشکان عزیز شهرمان را ببینید و تعداد متخصص ها بشمارید، قطعا تلاش هایی شده است ولی باور کنیم کافی نیست.

 

پزشک برای بانوان شهر را دریابید اگر یک مرد بیمار شود تنها به شیراز برای مداوا می رود اما اگر بیمار شهرمان، خانم باشد، باید یک خانواده برود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار