عضو شورای شهر شیراز گفت: رای برآمده از صندوق ها باعث داشتن انتظار مردم از اعضای شورا و سپس شهردار شیراز است که باید به آنها پاسخ گفت.
کد خبر: ۵۲۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 15 November 2017
نوذر امامی عصر دوشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: کلان شهر شیراز دارای امکانات بالقوه و بالفعل فراوانی است و طبیعتا دارای مشکلات زیاد و لذا شورای شهر و مردم توقع اینکه در کوتاه مدت  همه این مشکلات را جناب شهردار و مجموعه شهرداری حل کنند دور از واقعیت است و تبدیل امکانات بالقوه به سرمایه زود هنگام هم دور از ذهن خواهد بود. 
 
وی ادامه داد: اما انتظار داریم با توجه به تجربه و دانش و توانمندی که در شهردار شیراز سراغ داریم  جهت گیری ها و رویکردهای شهردار در جهت سیستمی کردن و برنامه ریزی و آینده نگری، شهر براساس نیازها وتوقعات و اولویت های مردم و شهر شیراز باشد. 
 
عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: براساس تاکید شهردار در روز معارفه و این که شعار عمده خود را انسان محوری بیان داشت ضمن استقبال شورای پنجم از این اصل مغفول مانده در گذشته بالاخص در مدیریت شهری، که مطالبه و خواست فکری و فرهنگی، روحی و روانی، شهروندان و مبتنی بر نظرات جامعه شناسی و مدینه فاضله یا همان شهر دارای انسانهای با صفات فاضله و منطبق با ارزشهای مطلوب انسانی می باشد شورای پنجم با استقبال و تاکید براین اصل از همه مردم و مسولین تقاضا دارد که این مهم را در برنامه آینده شهر لحاظ داشته و بیشتر از این زمینه را برای دعوت هر چه بیشتر از ماشین و زندگی ماشینی فراهم نکنیم که این موضوع مغایر با بحث انسان محوری است. 
 
امامی ادامه داد: یکی از دغدغه ها و مشکلات اساسی شهرداری عدم تحقق بودجه در سال جاریست، که پیشنهاد می کنم وصول مطالبات شهرداری از نهادها و ارگانهای دولتی و دستگاههای اجرایی در اولویت دستور شهردار و شورای شهر قرار گرفته و از همین تریبون شورا و از زبان مردم از مدیریت عالی استان استاندار و فرماندار شیراز تقاضا دارم در این مورد دستورات لازم را به دستگاه های مربوطه صادر و در وصول مطالبات مردم ما را یاری کنند. 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین روش و برنامه ای که می توان با آن مشکلات شهر را حل و پروژه های شهرداری را اجرا کرد سرمایه گذاری داخلی و خارجی دانست و گفت: بها دادن به ادمهایی که دوست دارند هم کار و خدمت کنند و هم سود ببرند راه توسعه و پیشرفت شهر است. 
 
امامی تاکید کرد: شهردار و شورای شهر در این مسئولیت ها هیچگونه فعالیت سیاسی نخواهیم داشت اما همینجا اعلام می کنیم که رای بر آمده از صندوقهای رای دارای یک پایگاه اجتماعی و مردمی با سلیقه اصلاح طلبی بوده و طبیعتا مردم و موکلین ما توقع دارند به خواسته و مطالبات آنها در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پاسخ مناسب داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار