سرپرست فرمانداری ممسنی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه ورزش در روستاها گفت: با پيگيري ها و همكاري هاي دكتر گودرزي نماينده شهرستان هاي ممنسي رستم در مجلس شوراي اسلامي به زودي وزير ورزش و جوانان به شهرستان دعوت خواهد شد تا از نزديك در جريان كم وكيف ورزش شهرستان قرار بگيرند.
کد خبر: ۵۲۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴ 14 November 2017
تابناک فارس به نقل از خبرنورآباد:جلسه شوراي هماهنگي ورزش و جوانان و ساماندهي امور جوانان برگزار گرديد.
به نقل از روابط عمومي فرمانداري ممسني،جلسه شوراي ورزش و جوانان و ساماندهي امورجوانان شهرستان با حضور فرامرزي سرپرست فرمانداري و ساير اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار گرديد.
 فرامرزي سرپرست فرمانداری ممسنی به اهمیت و جایگاه ورزش در جامعه به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد نشاط در جامعه اشاره و اظهار داشت: جلسه شورای ورزش بیشتر برای نظر خواهی و استفاده از اعضای شورای ورزش،پيشكسوتان جهت توسعه ورزش شهرستان می باشد و با توجه به استعدادهای ورزشی شهرستان رسالت اعضاء شورای ورزش این است که تلاش کنند ورزش شهرستان به جایگاه اصلی خود دست يابد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه ورزش در روستاها گفت: ورزش روستایی نبايد مورد غفلت واقع شده و سياست محوري دولت توسعه اماكن ورزشي در مناطق روستايي و تلاش براي مانداگاري و جلوگيري از مهاجرت بي رويه به شهر مي باشد.

اين مقام مسئول افزود: در حوزه اعتبارتي كه در اختيار داريم بيش از 1 ميليلارد تومان به حوزه ورزش شهرستان تخصيص داده ايم و درصدديم زمين چمن شماره 2 شهرستان را راه اندازي نمائيم همچنين تعداد 10 زمين چمن مصنوعي در حال احداث و راه اندازي داريم كه عميلات اجرايي آنها اغاز گرديد است.
وي همچنين خبر داد با پيگيري ها و همكاري هاي دكتر گودرزي نماينده شهرستان هاي ممنسي  رستم در مجلس شوراي اسلامي به زودي وزير ورزش و جوانان به شهرستان دعوت خواهد شد تا از نزديك در جريان كم وكيف ورزش شهرستان قرار بگيرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار