رئیس مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز، از تعطیلی ۶ واحد صنفی عرضه قلیان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ 14 November 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:حمیدرضا قاسم پور رئیس مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز گفت: در ادامه روند اجرای قانون کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، ۶ واحد صنفی عرضه کننده قلیان، به علت بی اعتنایی به هشدار‌ها و اخطار‌های مختلف، بنا به دستور مقام قضایی و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی، از سوی واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب، تعطیل و پرونده متخلفان به دادسرا ارجاع شد.

وی افزود: با توجه به تاکید دادستانی مبنی بر برخورد جدی و قاطع با متصدیان مراکز عرضه کننده قلیان، این مرکز بر اساس روال گذشته و با جدیت بیشتری نسبت به بازدید و برخورد قانونی با مراکز متخلف اقدام می‌کند.

رئیس مرکز بهداشت شهدای انقلاب، با اشاره به زیان‌های عرضه دخانیات، اضافه کرد: با توجه به مصوبه سال ۹۳ وزارت صنعت و معدن و تجارت، عرضه قلیان از رسته شغلی واحد‌های صنفی حذف و در حال حاضر هیچ واحد صنفی مجوز عرضه قلیان ندارد.

قاسم پور با تاکید بر لزوم حفظ و ارتقای سلامت شهروندان، گفت: هدف اصلی از برخورد با مراکز عرضه کننده دخانیات و قلیان، توجه به امر بهداشت و کاهش مصرف دخانیات در بین مردم جامعه بویژه جوانان است.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، مراتب را برای پیگیری به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار