سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از تعویض کاغذ‌های باطله با کتاب‌های نو در هفته کتاب و کتابخوانی خبرداد.
کد خبر: ۵۲۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸ 15 November 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما:سید عباس آتش زمزم گفت: در این طرح شهروندان شیرازی می‌توانند هرچیزی که از جنس کاغذ و مقوا باشد را به مراکز برپایی این طرح تحویل دهند و کتاب‌های نو را نیز با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند. 
وی با اشاره به اهمیت و نقش مطالعه در افزایش فرهنگ شهروندی گفت: در این طرح علاوه بر کمک به خرید و مطالعه کتاب، فرهنگ بازیافت نیز ترویج خواهد شد و یادآوری می‌شود که کاغذ زباله نیست. 
آتش زمزم فرهنگسرا‌های علوی در بوستان علوی، سلامت در بوستان ملت، جوان در بوستان ایرانی، مطهری در شهرک شهیدمطهری، کتاب دربولوارگلستان، قرآن دربولوار سیبوبه، رسانه در بولوارجانبازان و شهرداری‌های مناطق دو، سه، پنج و هفت را محل‌های برپایی این نمایشگاه‌های کتاب اعلام کرد و افزود: فرهنگسرا‌های منتخب از ساعت ۸ تا ۱۸ و شهرداری‌های اشاره شده از ساعت ۸ تا ۱۴ میزبان شهروندان شیرازی هستند. 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها تا ۲ آذرماه برپا خواهند بود گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۷۹۹۰۳ تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار