شهر تاریخی بیشاپور از بزرگترین شهرهای دوران ساسانی به شمار می‌رود که در زمان خود با شهرهای مهم جهان نظیر «بیزانس» و «انطاکیه» برابری می‌کرده است.
کد خبر: ۵۲۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 20 November 2017
تابناک فارس به نقل از پول نیوز:کازرون از شهرستان‌های غرب استان فارس است که وصف زیبایی‌هایش و طبیعت کم‌نظیرش غیرممکن است. دیدنی‌های کازرون به قدری زیاد هستند که در تمام فصول پاسخگوی مسافران و گردشگران مشتاق هستند.

دیدنی های کازرون؛ شهر سبز استان فارس (+عکس)

 تماشای طبیعت بی‌بدیلش در فصل تابستان، آب‌تنی در چشمه‌سارها و رودخانه‌هایش در فصل تابستان، قدم زدن در باغ‌های مرکبات چشم‌نواز آن در پاییز و مدهوش شدن از بوی نرگس‌های زرد در فصل زمستان، همه جاذبه‌هایی هستند که گردشگران را شیفته خود می‌کنند.


دیدنی های کازرون؛ شهر سبز استان فارس (+عکس)

کازرون شهری پر جاذبه است که به دلیل داشتن خاک حاصلخیز، تنوع منابع طبیعی، آب‌های زیرزمینی فراوان و پوشش گوناگون گیاهی به نگین سبز استان فارس معروف شده است. در این مطلب شما را به تماشای دیدنی‌های کازرون دعوت می‌کنیم.

دیدنی های کازرون؛ شهر سبز استان فارس (+عکس)

شهر تاریخی بیشاپور از بزرگترین شهرهای دوران ساسانی به شمار می‌رود که در زمان خود با شهرهای مهم جهان نظیر «بیزانس» و «انطاکیه» برابری می‌کرده است. بیشاپور در فاصله ۲۳ کیلومتری شمال‌غربی کازرون در نزدیکی رودخانه شاپور قرار گرفته است.

این شهر به خاطر نزدیکی به سواحل جنوبی خلیج‌ فارس برای ساسانیان از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. امروزه این شهر به دلیل حجاری‌ها، نقوش برجسته‌ای که از دوران ساسانیان به یادگار مانده و معبد آناهیتا، دارای اهمیت فراوان است و مورد توجه مردم قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار