دبیر ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس گفت: این نمایشگاه پس از پنج سال وقفه 19 آذرماه امسال در محل نمایشگاه های فارس در شیراز آغاز به کار می کند.
کد خبر: ۵۲۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 20 November 2017

تابناک فارس به نقل از ایرنا:علیرضا دژبد  افزود: تاکنون حضور نمایندگان 6 کشور خارجی در قالب گروه های خصوصی و دولتی با محوریت فعالیت در حوزه گردشگری و صنایع دستی در این نمایشگاه قطعی شده است و پیش بینی می شود این تعداد تا زمان برگزاری نمایشگاه افزایش یابد. 
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی در حوزه های هواپیمایی، هتل داری، ایرلاین ها، سامانه های رزرو آنلاین هتلی، مناطق آزاد، باشگاه ورزشهای هوایی و دریایی، مدارس غواصی، مجتمع های تفریحی، گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی و اتحادیه و شرکتهای صنایع دستی حضور خواهند داشت. 
دبیر ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس افزود: این شرکتها توانمندی های خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می دهند. 
دژبد گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی، جشنواره بالن ها، سه همایش مرتبط با صنعت گردشگری شامل سرمایه گذاری و برندینگ، گردشگری سلامت و گردشگری معماری برگزار برگزار می شود. 
وی همچنین اظهار کرد: در زمان برگزاری این نمایشگاه، تالاری برای دیدار و رایزنی بین میهمانان خارجی، شرکتهای داخلی و خارجی پیش بینی شده و همچنین از سازمان توسعه تجارت، اتاق بازرگانی ایران و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی شیراز دعوت شده است. 
دبیر ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس گفت: مسئولان مثلث طلایی گردشگری کشور که استانهای فارس، اصفهان و یزد را شامل می شود نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده اند. 
دژبد گفت: این نمایشگاه به همت سازمان همیاری شهرداری های شیراز، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استانداری فارس ،شهرداری و شورای شهر شیراز و تشکل های صنفی صنعت گردشگری برگزار می شود و تا 22 آذرماه امسال پذیرای بازدیدکنندگان است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار