ساره جوانمردی گفت: مدال طلای پارالمپیکی ریو با ارزش‌ترین دستاورد خود در این سال‌های ورزش قهرمانی است که هنوز به فروش نرفته است.
کد خبر: ۵۲۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 21 November 2017
تابناک فارس به نقل از ورزش بانوان: ساره جوانمردی ، ورزشکار پرافتخار تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین، مدال طلای خود در بازی‌های پارالمپیک ریو را به نفع هم وطنان آسیب دیده در زلزله مناطق غرب کشور به حراج گذاشت.

ساره جوانمردی علت به حراج گذاشتن مدالش برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور گفت: بدنبال وقوع این زلزله مردم ایران علاوه بر حمایت‌های دولت، به پا خواستند و هر آنچه از دست‌شان برمی‌آمد، انجام دادند. من در شیراز آکادمی تیراندازی دارم که ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم و در محل آکادمی تیراندازی ساره جوانمردی شروع به جمع کردن کمک‌های نقدی و غیرنقدی کردیم. در همین راستا به فکر افتادم که به شخصه چه کمکی از دستم بر می‌آید و از بعد زندگی قهرمانی خود به آن نگاه کردم؛ به همین خاطر سعی کردم با ارزش‌ترین دستاورد خود در این سال‌های ورزش قهرمانی را تقدیم هموطنانم کنم و آن مدال طلای پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ بود. این مدال هنوز به فروش نرفته است و قیمت خاصی هم برای آن در نظر نگرفته‌ایم. امیدوارم فردی بانی خیر شود و بتوانیم با قیمت مناسب این مدال را بفروشیم.

دارنده دو نشان طلای پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ خاطر نشان کرد: البته کمک‌های نقدی و غیرنقدی زیادی را از مردم برای کمک به زلزله زدگان دریافت کردیم که با وجود مشغله زیاد، من و همسرم قصد داریم به زودی به کرمانشاه برویم. اگر هم تا به حال تعلل کرده‌ایم منتظر به فروش رفتن مدال بودیم تا دست‌پر تر نزد هم‌وطنان‌مان در کرمانشاه برویم.

 «خوشبختانه پیشنهادات خیلی خوبی برای مدال هایم شده است؛ اما قصد دارم تا آخر هفته به بیشترین پیشنهاد پاسخ بدهم. هیچ ورزشکاری به اندازه من در حدفاصل پارالمپیک لندن تا ریو زحمت نکشیده بود؛ اما واقعا جان و زندگی حتی یک نفر از هم وطنانم ارزش خیلی بالاتری از این مدال ها دارد. من خودم هنوز به مناطق زلزله زده نرفته‌ام و احساس می‌کنم در حال حاضر کمکی از دستم بر نمی‌آید؛ اما از پیش هم اعلام کرده‌ام که مبلغ فروش مدال‌هایم در حساب معلولین باید ریخته شود؛ اما برای اهدای آن خودم به مناطق خواهم رفت.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار