یکی از مشکلات اساسی توریستی ترین شهر فارس ، نبود پارکینگ عمومی است که دراین خصوص صدای مردم ومسافران وگردشگران را درآورده است.
کد خبر: ۵۲۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 21 November 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:نبود جای پارک خودرو موجب شده تا رانندگان سپیدانی هرمکانی را که درشهر می‌یابند به منظور پارک خودروی خویش در نظر بگیرند، از کوچه‌ها گرفته تا پارک‌های دوبل درکنار خیابان‌های اصلی شهر.یکی از مشکلات اساسی شهرستان، نبود پارکینگ عمومی است که به تبع، مشکلات دیگری همچون پارک دوبل خودروها، تخلفات رانندگی و ترافیک سنگین را به دنبال خواهد داشت.در سایه ی نبود پارکینگ در شهرستان سپیدان روز به روز اوضاع خیابان‌های کم عرض و شلوغ توریستی ترین شهر فارس آشفته تر می‌شود که این امر صدای شهروندان وگردشگران را دراورده است .فقط کافی است یک روز درسطح شهر بگردید و ببینید که آنچه درمرکز شهرستان سپیدان یافت نمی شود، پارکینگ وجای پارک خودرو است.

خیابان‌های کم عرض مرکز شهرستان سپیدان توریستی ترین شهر فارس دیگر تحمل به دوش کشیدن شلوغی را ندارند. این آشفتگی را زمانی بیشتر احساس می‌کنید که بخواهید با اتومبیل خود درمرکزشهر برای انجام کاری ضروری توقفی کوتاه داشته باشید.در این هنگام است که برای پیدا کردن یک جای‌ پارک باید چند بار خیابان و کوچه پس کوچه‌های اطراف را بالا و پایین کنید و درنهایت مجبور به پارک دوبل شوید. البته در چنین مواقعی باید اعتراض شهروندان وسایررانندگان و جریمه‌های احتمالی را به جان بخرید.

شهروندان سپیدانی هم از این مسئله ابراز نگرانی می کنند، آنها نبود پارکینگ را یکی از مشکلاتی می دانند که هر روزه باعث فرسایش اعصابشان می شود و از مسئولان می خواهند که در این زمینه تلاش بیشتری کنند و معتقدند که جریمه های پلیس به تنهایی نمی تواند مشکل پارک ماشین ها را در حاشیه ی خیابان اصلی حل کند.واقعا جای تعجب دارد که برخی مسئولین این مشکلات را می بینند اما برای حل آن کار خاصی صورت نمی گیرد و هر روز شاهد افزایش این معضل شهری درتوریستی ترین شهر فارس یعنی نگین زاگرس هستیم.امروز نبود پارکینگ درمرکز شهرستان سپیدان به یک معضل جدی تبدیل شده است، به طوری که این مشکل صدای خیلی از شهروندان و کسبه وگردشگران ومسافران را درآورده است.

باوجوداطلاع تمامی مسئولان امر از این معضل، مشکلی که در سال‌های گذشته با آن مواجه بودیم، امسال هم به قوت خود باقی است و خیانانهای تنگ وتاریک شهر اصلاً جوابگونیست ؛باید برای این مسئله راهکاری اندیشیده شود.این روزها مسافران وگردشگرانی که به شهرستان سپیدان وشهر اردکان می ایند باید سردرگم و معطل، ساعت‌های طولانی را صرف پیدا کردن جای خودرو کنند که به این موضوع باید دور بودن محل پارک خودروها تا جای تفریح وخرید نیز افزود.

انگارپارکینگ دراردکان به رویایی تبدیل شده است که امیدواریم مسئولان مربوطه برای رفع مشکل ترافیک و احداث پارکینگ اقداماتی انجام دهند.این روزها نبود پارکینگ یکی از دغدغه های رانندگان؛مسافران وگردشگران ومردم در اردکان برای پارک خودرو شده که احداث پارکینگ یکی از مهمترین نیازهای عمرانی شهر اردکان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار