پس از درخشش قایقران استان مرکزی در مسابقات آسیایی؛
تابناک مرکزی: پس از درخشش قایقران استان مرکزی در مسابقات آسیایی معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی تقدیر کرد
کد خبر: ۵۲۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 24 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ پس از درخشش ملیکا برون کاپیتان تیم ملی جوانان کاناپولو بانوان ایران در مسابقات آسیایی که با کسب عنوان نائب قهمرانی همراه بود فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی تقدیر کرد.

متن تقدیر نامه به شرح ذیل است :

جناب آقای حقدادی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی

حضور موفق در میادین ورزشی یکی از ارزشمندترین افتخاراتی است که هر کشور بدان می بالد و به یقین توسعه و پیشرفت در این عرصه ، موهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء جایگاه میهن عزیزمان قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ برای خویشتن می دانند . عنایات ارزشمند جناب عالی به ورزش بانوان و تلاش در جهت توسعه جایگاه بانوان ورزشکار در ابعاد همگانی و قهرمانی موجب تربیت و پرورش ورزشکارانی توانمند در سطوح ملی و بین المللی گردیده است . از این رو همت والایتان را ستوده و مراتب قدردانی خود را از پرورش استعدادهای ورزشکاران آن استان که در تیم ملی قایقرانی و مسابقات کاناپولوی قهرمانی آسیا (آبان 96) حضور موفق داشتند ، اعلام می دارم و از خداوند منان توفیق روز افزون خدمتگزاران صدیق ملت در عرصه های مختلف زندگی را مسالت می نمایم .

فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار