‌گردهمایی مسئولان اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس و روسای هیئت‌های ورزشی فعال در این استان، برگزار و طی آن گلریزانی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه انجام شد.
کد خبر: ۵۲۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 25 November 2017
 عصر چهارشنبه اول آذرماه، در گردهمایی مسئولان ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی استان فارس، مبلغ 186 میلیون تومان با هدف کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، جمع‌آوری شد.

در این مراسم اعلام شد که وجوه جمع آوری شده توسط مدیر کل ورزش و جوانان فارس و امید نوروزی به عنوان نمایندگان جامعه ورزش و جوانان فارس یکشنبه آینده، تحویل زلزله‌زدگان استان کرمانشاه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این مراسم با بیان اینکه امسال پرونده پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی فارس بسته خواهد شد، گفت: ۳ ماهه آخر سال ۹۶ تمام اعتبارات پرداخت می شود.

حیدرعلی کامیاب با اشاره به اینکه در دوسال گذشته بیش از ۱۳۰ مکان ورزشی و حدود ۳۴۰ پروژه افتتاح شده است، افزود: ۱۰۱ پروژه در دهه فجر و ۱۰۰ پروژه در هفته دولت سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد؛ اعتبارات تمام این پروژه‌ها از محل اعتبارات سال 96 تامین شده است.

او با بیان اینکه در حوزه سخت افزاری جهش خوبی داشته‌ایم، ادامه داد: حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تجهیزات ورزشی اختصاص داده شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه باید در حوزه ورزش بانوان بیشتر تلاش کنیم، گفت: بخش قابل توجهی از اعتبارات باید خرج ایجاد و توسعه‌ی فضا و امکانات ورزشی ویژه بانوان شود.

وی با اشاره به اینکه در اکثر شهرستان ها سالن ویژه بانوان احداث شده است، خاطرنشان کرد: سالن ویژه بانوان در بخشی از ورزشگاه پارس در حال احداث است.

کامیاب با بیان اینکه مکان های ورزشی به صورت ناعادلانه تقسیم شده و باید در تمام روستاها حداقل یک مکان ورزشی وجود داشته باشد، گفت: ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی در روستا ها و ۵ خوابگاه در دهه فجر در شهرستان‌های مختلف فارس افتتاح می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس همچنین یادآور شد که در حوزه ورزش در برنامه ششم ظرفیت‌های خوبی در نظر گرفته شده است و همچنین در دوسال گذشته بیشترین میزبانی و اعزام را داشته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار