فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند بزرگ مواد مخدر و کشف یک تن و ۶۷۵ کیلوگرم مواد افیونی دردرگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 26 November 2017
سردار احمد علی گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح برای جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودروهای کوهستانی در محورهای فرعی شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، شب گذشته ماموران انتظامی محل تردد خودروهای متعلق به این باند را شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به سمت محورهای فرعی متواری و با محیط بانان محیط زیست به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سردار گودرزی اظهار داشت: بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند که در این درگیری قاچاقچیان با به جا گذاشتن خودرو و تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران موفق شدند در پاکسازی محل درگیری یک دستگاه نیسان را توقیف و در بازرسی از آن یک تن و ۲۲۵ کیلوگرم تریاک و ۴۵۰ کیلوگرم حشیش کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان کماکان ادامه دارد، بیان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس فارس دنبال می شود و شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار