استاندار فارس گفت: امروز با توجه به تاثیر تکنولوژی بر همه ارکان زندگی بشر، علمای دینی ما نیز باید برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر بر فرهنگ جامعه به این فناوری مجهز باشند.
کد خبر: ۵۳۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 28 November 2017
اسماعیل تبادار در گردهمایی روسای ادارات سازمان تبلیغات اسلامی فارس افزود: دو مولفه مجهز بودن به فناوری روز و اعتمادسازی در جامعه از ارکان مهم اثر بخشی تبلیغات دینی است.

وی ادامه داد: امروز باتوجه به تاثیر تکنولوژی بر همه ارکان زندگی بشر، علما دینی ما نیز باید برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر بر فرهنگ جامعه به این فناوری مجهز باشند.

استاندار فارس همچنین تطبیق روش های تبلیغی و آموزشی برای اقشار مختلف را دارای اهمیت توصیف و عنوان کرد: علما باید برای هر یک از اقشار جوانان، مردان، زنان، میانسالان ، پیرسالان و ... روشهای مناسب تبلیغی و ارشادی را تعریف و تدوین کنند.

تبادار در ادامه با اشاره به اینکه اعتماد درجامعه تنها زمانی ایجاد می شود که هر فردی در مسئولیت اجتماعی عامل به قول خودباشد، خاطر نشان کرد: عالمان دینی زمانی که آنچه در کلام می گویند را در عمل نمایان سازند سبب ایجاد اعتماد در جامعه و به تبع آن تاثیر پذیری بیشتر اقشارمختلف از تعلیمات دینی خواهند شد.

وی با اعتقاد به اینکه زیر ساخت هرجامعه با ثواب و سالمی برگرفته از فرهنگ است، تصریح کرد: جایگاه اخلاق به عنوان مولفه و اساس دین پس از اعتقاد به وحدانیت خداوند متعال بسیار کارساز است.

استاندار فارس با بیان اینکه با جاری بودن اخلاق در جامعه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی از میان خواهد رفت، افزود: حتی اقتصاد نیز بهای خلاق وابسته است به گونه ای که اقتصاد سالم برگرفته از نظام فرهنگی صحیحی خواهدبود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار