امام جمعه شیراز گفت: چرا نظارت نمی کنید و اگر غیر از است چرا اعلام نمی کنید، وظیفه خود را انجام دهید. وی تصریح کرد: گزارش هایی رسیده که مسابقاتی در آموزش و پرورش برگزار شده که دینی، قرآن و عربی حذف شده است که بعد هم شاهد حذف آنها از کتاب درسی خواهیم بود.
کد خبر: ۵۳۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 02 December 2017
امام جمعه‌ شیراز با تصریح اینکه دنیای اسلام بزرگترین قدرت است، گفت: متاسفانه به دلیل نداشتن وحدت کلمه، جهان اسلام امروز ضعیف‌ترین جهان است؛ معادن و ثروت ما را غارت می‌کنند، کشورها را قطعه‌ قطعه‌ می‌کنند، بعد هم با پررویی می‌گویند بعضی پادشاهان کشورهای اسلامی گاو شیرده هستند که تا شیر دارند آنان را باید دوشید و وقتی تمام شد آنها را سربرید.

او با بیان اینکه امروز هم بوی نفت آقایان را مست کرده است، گفت: انگلیس به سمت عراق راه افتاده چرا که بوی نفت می‌آید، بوی منافعی می‌آید که انگلستان می‌خواهد آن را بچاپد، آمریکا کشته، انگلیس هم می‌خواهد برباید و بچاپد؛ واقعا باید بر دنیای اسلام گریه کرد.

آیت‌الله ایمانی گفت: طی سال‌های گذشته تاکنون خیلی به دنیای اسلام ظلم شده است؛ آمریکا و انگلیس همه چیز ما را بردند و امروز هم طلبکار هستند؛ بدبختی این است که یک دزد چپاولگر و گاوچران، تا دیروز دزدی می‌کرده و امروز طلبکاری می‌کند.

آیت الله ایمانی یادآور شد: این کمال ذلت است که برای برخی کشورهای اسلامی اتفاق افتاده اما خودشان نمی فهمند، شرایطی که به اسم داعش ایجاد کردند و امنیت اسرائیل را حفظ کردند شرایطی بود که بدون مدرک و هیچ مبنای فکری، دینی و اعتقادی برای آن نبود.

آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز شهادت آیت الله مدرس و روز قانون اساسی، گفت: سوال این است مجلس و قانون اساسی که با خون ملت راه اندازی شده باید بلندگوی ملت باشند نه جناح و گروه خاص، باید بر اعمال دولت نظارت کنند.

وی تصریح کرد: گزارش هایی رسیده که مسابقاتی در آموزش و پرورش برگزار شده که دینی، قرآن و عربی حذف شده است که بعد هم شاهد حذف آنها از کتاب درسی خواهیم بود.

آیت الله ایمانی افزود: مجلس وظیفه تذکر دادن به دولت دارد زیرا مجلس نماد آزادی و مجموعه ای متشکل از بزرگانی مانند شهید مدرس بوده، مجلس عینیت است نه همراهی.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: چرا نظارت نمی کنید و اگر غیر از است چرا اعلام نمی کنید، وظیفه خود را انجام دهید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار