عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز از برگزاری هشتمین جشنواره «فیلم کوتاه شیراز» در استان فارس خبر داد و گفت: این جشنواره در زمستان سال ۹۶ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 03 December 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:محسن مقدم ازبرگزاری هشتمین جشنواره «فیلم کوتاه شیراز» در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: همه آثار تولیدی در راستای اهداف جشنواره و در قالب‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی می‌توانند در جشنواره شرکت کنند. 

وی با بیان اینکه حداکثر زمان برای آثار 30 دقیقه است، گفت: فیلم‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی تولید شده از سال 1394 تاکنون که در دوره‌های گذشته به جشنواره فیلم کوتاه شیراز ارسال نشده باشند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند. 

عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز افزود: ثبت‌نام در جشنواره تنها به شیوه اینترنتی امکان‌پذیر است بنابراین لازم است درخواست‌کنندگان با مراجعه به سایت www.ssfa.ir فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و شماره ثبت مربوطه را دریافت کنند سپس هنگام ارسال کپی آثار، نام فیلم خود را همراه با شماره ثبت که از سایت دریافت کرده‌اند، تحویل دهند. 

مقدم عنوان کرد: تمامی آثار ارسالی باید به‌صورت فایل دیتا به دبیرخانه جشنواره ارائه شود و فیلم‌هایی که به‌صورت DVD Video یا همان فایل VOB ارسال شوند، در جشنواره پذیرفته نمی‌شوند. 

وی با تشریح دیگر شرایط شرکت در این جشنواره بیان کرد: آثار ضبط شده بر روی نوارهای DV cam یا HD cam در جشنواره پذیرفته نمی‌شود و همچنین آثار باید در یکی از قطع‌های Full HD- HDV و با فریم ریت‌های 25p یا 50i به دفتر جشنواره تحویل داده شوند.

عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند تا 10 دی ماه برای شرکت در جشنواره اقدام کنند و آخرین مهلت ارسال آثار 15 دی ماه است همچنین نیمه دوم دی ماه اسامی فیلم‌های راه یافته اعلام و جشنواره در زمستان امسال برگزار می‌شود. 

مقدم درباره بخش‌های جانبی یا ویژه جشنواره امسال عنوان کرد: در صورتی که نهادهای خصوصی یا دولتی برای حمایت از جشنواره پیش‌قدم شوند می‌توان موضوعی متناسب با فعالیت نهاد حامی در جشنواره قرار داد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار