رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز گفت: پلیس شیراز با رانندگان متخلف برخورد جدی و بدون اغماض و گذشت خواهد داشت و هشدار می دهیم نباید رانندگان خودروها و صاحبان نمایشگاه های ماشین، خودروها را در پیاده روها پارک کنند.
کد خبر: ۵۳۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 03 December 2017

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ فرج الله موسوی،افزود:رانندگانی که خودرو خود را در پیاده رو و یا به شکل دوبله در خیابان پارک می کنند و به نوعی سد معبر ایجاد می کنند توسط پلیس جریمه یا به پارکینگ منتقل خواهند شد.
وی گفت:‌ خودروهایی نیز که توسط نمایشگاه های اتومبیل در پیاده روها و مکان های توقف ممنوع پارک می شود توسط پلیس اعمال قانون و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
موسوی ادامه داد:‌پلیس طرح ویژه ای را برای برخورد با رانندگان متخلف در شیراز به مرحله اجرا گذاشته که به شکل منظم و در تمام ساعت های شبانه روز دنبال خواهد شد.
وی ادامه داد: طی 72 ساعت گذشته بیش از 240 دستگاه خودرو که دارای تخلفاتی همچون سرعت زیاد و حرکات مارپیچ، توقف درمکان های توقف ممنوع، به همراه نداشتن مدارک شناسایی خودرو،بیمه نامه و گواهینامه رانندگی، نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، شکایت شهروندان و بدهی جریمه بیش از یک میلیون تومان بوده اند جریمه یا توقیف شده اند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز اضافه کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند، از واگذاری خودرو شخصی خود به افراد فاقد صلاحیت و فاقد گواهینامه رانندگی خودداری کنند، از انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز پرهیز کنند و در صورتی که در جایی قصد توقف داشتند حتما مکانی مناسب برای پارک خودرو خود انتخاب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار