فرماندار شهرستان اقليد بیکاری را یکی از معضلات این شهرستان همانند سایر نقاط کشور برشمرد و از جهاد دانشگاهی درخواست کرد تا برای رفع این مشکل ورود کنند.
کد خبر: ۵۳۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 03 December 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: صالح مشتاقي لار، فرماندار شهرستان اقليد امروز، ۱۲ آذرماه در مراسم افتتاحیه دفتر جهاد دانشگاهی در این شهرستان اقلید كه با حضور رئیس و معاونان این نهاد انقلابی برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهي در راستاي علم و دانش‌اندوزي در همه عرصه‌ها حضور داشته است و زماني كه هنوز بسیاری از دستگاه‌هاي متولي كارهاي علمي را به منصه ظهور نرسانده بودند، جهاد دانشگاهي این کار را شروع کرد و موفق شد.
وی با ابراز خرسندي از افتتاح دفتر اين نهاد انقلابي در شهرستان اقليد، افزود: کارهای علمی و آکادمی را همه دانشگاه‌ها می‌توانند انجام دهند لذا جهاد دانشگاهی که امروز بنیاد آن در این شهرستان گذاشته می‌شود باید بتواند به عنوان دستگاهی که علم و كار را با هم تركيب مي‌كند، فعاليت كند.
مشتاقی لار، بیکاری را یکی از معضلات این شهرستان همانند سایر نقاط کشور برشمرد و گفت: اگر جهاد دانشگاهی بتواند در راستای رفع مشکل بیکاری جوانان این شهرستان گام بردارد، قطعاً ما نیز در کنار آن هستیم و آن را یاری خواهیم داد و وظیفه همه دستگاه‌هاست که در این راستا نیز گام بردارند.
فرماندار اقلید با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها و دستگاه‌هاي اداري موظف هستند در بحث اشتغالزایی تلاش کنند، گفت: باید بتوانیم با همکاری یکدیگر علم را به کار تبدیل کنیم.
وی یادآور شد: در عرصه علم پيشرفت‌هاي خوبي داشته‌ايم و اگر بتوانيم آن را تبديل به كار كنيم ارزشمند است لذا باید در جهت مهارت آموزی بیکاران این شهرستان گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار