فرمانده سپاه فجر فارس گفت: این نهاد پس از مطالعه ای که 10ماه به طول انجامید، 14 منطقه محروم که با آسیب های اجتماعی مواجه هستند در شیراز شناسایی کرده و برای بهبود وضعیت این مناطق اعتبار بسیار خوبی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۵۳۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 04 December 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی،  در دیدار با حیدر اسکندر پور شهردار شیراز، بدون اشاره به رقم این اعتبار، اظهار داشت: سپاه فجر آمادگی دارد تجربیات خود را در چارچوب تدوین طرح های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در اختیار مسئولان شهر شیراز قرار دهد.
فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اهمیت موضوع بهبود وضعیت مناطق اطراف حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) و بافت قدیم شیراز، گفت: حل مشکل این مناطق دغدغه همه ماست و سپاه فجر با هدف انتفاع مردم استان فارس و شیراز، آماده همکاری با سایر نهادها و مسئولان است.
غیاثی ادامه داد: مسئولان و دستگاه های اجرایی استان فارس با هم افزایی هدفمند می توانند بسیاری از مشکلات مناطق حاشیه کلانشهر شیراز را حل کنند.
فرمانده سپاه فجر فارس، با اشاره به اینکه تمام قعالیت ها در شیراز باید ذیل عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و در سطح فاخر صورت گیرد، اظهار کرد: استان فارس و به ویژه شهرستان شیراز برای نظام اسلامی یک فرصت هستند و شرط خدمات رسانی بهینه به مردم این منطقه، تحلیل شرایط و شناخت زوایای مختلف آن است.
غیاثی گفت: امیدواریم هم افزایی بسیار خوبی که بین سپاه فجر و شهرداری شیراز از سالیان قبل وجود داشته همچنان تداوم یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار