استان فارس که سومین حرم اهل بیت(ع) است به مناسبت میلادپیامبر اکرم و امام حعفرصادق(ع) و هفته وحدت برنامه های ویژه ای را تدارک دیده که آستان شاهچراغ(ع) نیز میزبان این برنامه هاست.
کد خبر: ۵۳۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 04 December 2017

تابناک فارس به نقل از ایرنا:معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ علیه السلام در این زمینه گفت:‌مراسم جشن شب این ولادت های باسعادت، سه شنبه 14 آذربعد از اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین چوگانی و مداحی حاج حسن شالبافان، همراه با اجرای تواشیح برگزار خواهد شد.
روابط عمومی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، حجت الاسلام احمد سلامی اظهار داشت:مراسم جشن شام میلاد، چهارشنبه 15 آذر بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران و مداحی حاج نجف روستا و حاج رضا رودکی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ گفت:برای کودکان نیز به همین مناسبت ویژه برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به برگزاری مراسم جشن میلاد در 14 آذر از ساعت 9 تا 11 صبح در محل بوستان کودک حرم مطهر همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع کودکانه اشاره کرد.
حجت الاسلام سلامی ادامه داد:‌برگزاری طرح نذر ختم میلیون ها صلوات هدیه به پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) و ائمه اطهار علیهم السلام در ایام هفته وحدت از دیگر برنامه هاست.
وی گفت: این طرح به صورت ارسال تعداد صلوات مدنظر توسط متقاضی به همراه نام و نام خانوادگی به شماره پیامک 100001522 اجرا می شود.
وی گفت:در طول هفته وحدت هدایای تبلیغی فرهنگی با محتوای متن انگلیسی آیات کتاب مقدس انجیل که به رسالت حضرت محمد(ص) بشارت داده اند بین گردشگران خارجی مراجعه کننده به حرم مطهر توزیع می شود همچنین نمایشگاه تصویری رسول آفتاب با موضوع چهل حدیث از زندگی پربرکت حضرت رسول مکرم اسلام(ص) در شبستان امام خمینی(ره) برپا می شود.
حجت الاسلام سلامی، دیگر برنامه های گرامیداشت هفته وحدت را به این شرح معرفی کرد:برگزاری مسابقه اینترنتی «رسول مهربانی» از متن کتاب 'سنن النبی' همراه با اهدای جوایز به نفرات برگزیده - آیین نقاره زنی خدام حرم مطهر - اجرای ویژه برنامه زنده رادیو حرم به مناسبت ایام هفته وحدت - برگزاری محفل انس با قرآن کریم پنجشنبه از ساعت 16 و برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع آش در شب میلاد حضرت، در محل ورودی باب الرضا(ع) حرم مطهر.
هفته وحدت از 12 تا 17 ربیع الاول است که امسال مصادف با 10 تا 15 آذر شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار