رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینكه ساخت و ساز صحن حضرت زهرا(س) در حرم حضرت علی(ع) ۸۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارد، زمان پایان این پروژه را پایان سال ۹۷ اعلام كرد.
کد خبر: ۵۳۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 06 December 2017
اسكندر قاسمی، رئیس ستاد عتبات و عالیات استان فارس شب گذشته، ۱۳ آذرماه در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تاکنون ۸۵ پروژه عتبات عالیات توسط استان فارس بازسازی شده است.
وی با اشاره به مشاركت این ستاد در ساخت و ساخت صحن حضرت زهرا(س) از اتمام ساخت این صحن تا پایان سال ۹۷ خبر داد و گفت: بالغ بر ۷۰ درصد طرح توسعه حرم مطهر امام علی(ع) در قالب صحن و شبستان حضرت زهرا(س) ساخته شده است.
قاسمی با تصریح اینکه نیمی از کاربری شبستان حضرت زهرا(س) زیارتی است، افزود: ساخت و ساز این صحن تاکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در عین حال این نكته را یادآور شد كه تاکنون ریالی از بودجه دولتی جهت ساخت و ساز عتبات عالیات استفاده نشده است و تمام بازسای‌ها تاکنون تنها از هزینه‌های مردمی صورت گرفته است.
وی در ادامه سخنان خود گفت: فارس تنها استانی در کشور است که ستاد بازسازی عتبات عالیات آن مکان مشخصی ندارد لذا از شورای شهر شیراز در این راستا درخواست مساعدت دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار