طی جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت ارتباطات و نماینده مردم شیراز در مجلس مشکل سرویس‌دهی تلفن همراه در شیراز بررسی شد و رجبی نماینده شیراز در مجلس تاکید کرد که امسال باید تمام مشکلات در این زمینه مرتفع شود.
کد خبر: ۵۳۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 09 December 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی شنبه 18 آذر در حاشیه‌ی جلسه‌ی بررسی مشکلات آنتن‌دهی موبایل در شیراز، گفت: این جلسه بعد از پیگیری‌های چندماهه برگزار شده است.
فرج‌الله رجبی با بیان اینکه برای حل مشکل سرویس‌دهی تلفن همراه در شیراز، جلساتی و دیدارهایی با وزیر ارتباطات داشته است، گفت: امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی شرکت ارتباطات زیرساخت و همچنین مقامات شهرستان شیراز، این موضوع بررسی شد.

رجبی تاکید کرد: مردم شیراز انتظار دارند که به میزان هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، ارتباطی مطلوب را در حوزه تلفن همراه داشته باشند.

نماینده مردم شیراز گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت موظف است که حداکثر تا 15 اسفند مشکل اختلالات تلفن همراه شیراز را بر طرف کند.

 مردم شیراز در استفاده از امکانات تلفن همراه، با مشکلاتی در زمینه‌های آنتن‌دهی، سرویس‌های اینترنتی و ... مواجه هستند؛ قطعی مداوم تماس‌ها، مشکلات مرتبط با برقراری تماس، اختلالات در زمینه‌ی اتصال به اینترنت و استفاده از امکانات جدید اینترنت پرسرعت و ... بخشی از مشکلات شهروندان شیرازی در این زمینه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار