مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس از معامله ۳۵ میلیون سهم در بورس این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 09 December 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس اظهار داشت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای استان فارس ۳۵ میلیون و ۲۹۷ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۹۷ میلیارد ریال مبادله شد.

وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به ۲۱۹ شرکت است، خاطرنشان کرد: ۵۵ درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و ۴۵ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷ شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: در دوره مورد نظر در مجموع برای ۱۸۰ نفر کد سهام‌داری جدید صادر شده است.

وی عنوان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، کمباین‌سازی ایران و آلومینیوم ایران بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های کمباین سازی ایران، آلومینیوم ایران و ذوب آهن اصفهان بیشترین تقاضای فروش را داشته‌اند.

ترابیان افزود: سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری «سایپا»، «توسعه معادن و فلزات» و «معدنی و صنعتی چادرملو» با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های «صنعتی و معدنی چادرملو»، «توسعه معادن و فلزات» و «آهن و فولاد ارفع» بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان ۶۱ واحد کاهش یافت و به عدد ۹۱ هزار و ۹۲ رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار