در یکی از دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز دو تیم برق جدید فارس و خونه به خونه بابل به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۳۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 10 December 2017
تابناک فارس به نقل از دی اسپورت: در یکی از مهمترین دیدارهای هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز و از ساعت 14 دو تیم برق جدید فارس و خونه به خونه بابل در ورزشگاه دستغیب شیراز به مصاف هم می روند.
 
حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:
 
نگاهی به دیدارهای هفته گذشته دو تیم:
 
تیم برق جدید در هفته شانزدهم و ما قبل پایانی نیم فصل نخست رقابت ها موفق شد تیم بحران زده گل گهر سیرجان را با حساب دو بر یک شکست دهد، تیم خونه به خونه نیز در دیداری شش امتیازی توانست از سد تیم مدعی اکسین البرز عبور کند.
 
بررسی وضعیت کنونی دو تیم:
 
برقی ها که با وجود مشکلات مالی و جوان بودن تیمشان تا به این جای کار خوب نتیجه گرفته اند و عملکرد خوبی داشته اند توانسته اند در بین سه تیم بالای جدول جای بگیرند و یکی از شانس های صعود به لیگ برتر بشمار آیند. آنها امیدوارند با پیروزی در بازی شش امتیازی این هفته مقابل تیم خونه به خونه و لغزش تیم بادران به رده دوم جدول صعود کنند، تیم خونه به خونه نیز شرایطی نسبتا مشابه با تیم حریف دارد، آنها نیز در صدد رسیدن به رده دوم جدول هستند تا با خیالی آسوده راهی تعطیلات نیم فصل شوند.
 



 
مروری بر آمار و ارقام به جای مانده از عملکرد دو تیم:
 
نارنجی پوشان فارسی از شانزده دیدار گذشته هشت پیروزی، پنج تساوی و سه شکست را بدست آورده اند و با 29 امتیاز در رده سوم جدول حضور دارند، سرخ پوشان بابلی نیز هفت پیروزی، هفت تساوی و دو شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با 28 امتیاز در مکان چهارم جدول جای دارند.
 
فارسی ها تا بدین جای کار در مصاف با حریفان پانزده گل به ثمر رسانده اند و در مقابل نه گل نیز دریافت کرده اند، بابلی ها نیز در تقابل با رقبا هفده بار موفق به گلزنی شده اند در حالیکه هشت بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند.
 
کسب سه امتیاز و تاثیر آن بر جایگاه دو تیم در جدول رده بندی:
 
تیم میزبان در صورت برتری در این دیدار و همچنین عدم نتیجه گیری تیم بادران تهران می تواند به رده دوم جدول صعود کند. تیم مهمان نیز در شرایطی مشابه چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی حساس را از آن خود کند می تواند به رده دوم جدول راه یابد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار