رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز جهرم از برگزاری دومین دوره مسابقات دومینو دانشگاه‌های جهرم به میزبانی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 10 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:محمد قناعتیان با بیان اینکه دومین دوره مسابقات دانشجویی دومینو به همت انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه پیام‌نور مرکز جهرم برگزار ‌می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات به منظور ایجاد پویایی و شکوفایی نبوغ دانشجویان در سطح دانشگاه‌های شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات ۴۰ تیم دانشجویی در گروه‌های ۵ نفره از تمامی مراکز دانشگاهی شهرستان جهرم به رقابت می‌پردازند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز جهرم با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته از ۱۸ آذر ماه برگزار می‌شود ادامه داد: تیم‌های شرکت‌کننده در ۳ روز اول در کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده و به تمرین طرح‌های خود پرداخته و ۴ روز پایانی به رقابت و ارائه طرح خود می‌پردازند‌.

وی افزود: در این مسابقات خلاقیت در طراحی٬ زیبایی هنری٬ ایجاد هیجان٬ اجرای دقیق طرح و ریختن کامل مهره‌ها از بخش‌های مهم امتیازدهی است.

قناعتیان ادامه داد: دانشگاه پیام نور جهرم با افزون بر ۴۰ تشکل فعال دانشجویی همواره در عرصه فعالیت‌های علمی٬ فرهنگی و دانشجویی ممتاز بوده‌ است.

دبیر انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه پیام نور جهرم نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره برنامه‌ریزی دقیق انجمن علمی مکانیک دانشگاه پیام نور مرکز جهرم در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: شورای مرکزی این انجمن با دعوت از سایر دانشجویان دانشگاه‌های جهرم اقدام به راه‌اندازی این مسابقات کرده است.

علیرضا صالح‌پور افزود: این دوره از مسابقات با استقبال چشمگیر دانشجویان نویدبخش حرکت به سوی پویایی در بین قشر دانشجو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار