استاندار فارس گفت: با توجه به اینکه تنها چند ماه تا پایان سال 96 فرصت باقی مانده است مدیران دستگاه های اجرایی با پیگیری و ایجاد تعامل موثر از حداقل اعتبارات نیز کارسازی کنند.
کد خبر: ۵۳۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 10 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:اسماعیل تبادار در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با تاکید بر لزوم پیگیری و ممارست مدیران دستگاه های اجرایی جهت جذب حداکثری اعتبارات، اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها چند ماه تا پایان سال 96 فرصت باقی مانده است مدیران دستگاه‌های اجرایی با پیگیری و ایجاد تعامل موثر از حداقل‌ها نیز کارسازی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر اخیر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان فارس، اشاره کرد و گفت: تامین اعتبار پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، درمانی، اقتصادی، تولیدی و غیره از سوی وی در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار فارس گشایش‌های اعتباری در تخصیص و افزایش اعتبارات سال 96 و همچنین توجه ویژه به اعتبارات ملی استان فارس را مهمترین نتیجه سفر دو روزه نوبخت به استان فارس دانست.

وی همچنین با بیان اینکه لایحه بودجه سال 97 روز آینده از سوی ریاست جمهوری به مجلس ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی، با تکیه بر بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد، توجه به آب، محیط زیست، حمل و نقل ریلی، حمل و نقل عمومی، احیا بافت‌های فرسوده، اشتغال‌زایی، ریشه کن کردن فقر، تامین تسهیلات لازم برای بخش خصوصی در حوزه تولید و همچنین توجه به مباحث حوزه زیر ساخت‌های مهم فرهنگی از مباحث مهمی است که در بودجه سال 97 به آنها پرداخته شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس تاکید کرد: سیاست دولت در سال 97 همچنان توجه بسیار ویژه به تولید و اشتغال با استفاده از منابع عمومی، سهم بانک‌ها و سهم بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اهمیت نقش بخش خصوصی در رونق اقتصادی، خاطر نشان کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسوولان مربوطه باید با فراهم کردن  تسهیل در  امور بخش خصوصی به توسعه اشتغال و کارآفرینی و به تبع رونق اقتصادی توجه و مساعدت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار